دوربین گلکسی اس 22 اولترا

زوم 100 برابری دوربین گلکسی اس 22 اولترا شما را شگفت زده می‌کند + ویدیو

زوم صد برابری دوربین گلکسی اس 22 اولترا – Galaxy S22 Ultra حالا به مرحله تازه‌ای رسیده که باعث شوکه شدن کاربران شده است.

وقتی سامسونگ در سال 2020 دست به معرفی گلکسی اس 20 اولترا – Galaxy S20 Ultra زد، تقریبا تمامی منتقدان از قابلیت زوم 100 برابری دوربین این گوشی به عنوان یک ویژگی تبلیغاتی یاد کردند. در حالی که امکان ثبت عکس‌های با کیفیت با زوم 30 برابری ممکن بود اما هنگامی که میزان بزرگنمایی از این مقدار فراتر می‌رفت، تصاویر هیچ شفافیتی نداشتند و کیفیتشان تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کرد.

در گلکسی اس 21 اولترا هم اوضاع تغییر چندانی نکرد اما در گلکسی اس 22 اولترا – Galaxy S22 Ultra سامسونگ از جادوی هوش مصنوعی‌اش استفاده کرده و بالاخره شاهد آن هستیم که زوم دیوانه‌کننده 100 برابری کاملا کارآمد است. یک ویدیو در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین گلکسی اس 22 اولترا چگونه با انجام پردازش‌های ثانویه می‌تواند تصاویری که با زوم 100 برابری ثبت شده‌اند را واضح و شفاف تحویل بدهد. این ویدیو را در ادامه ببینید.

در ویدیوی بعدی شاهد قدرت زوم گلکسی اس 22 اولترا و بزرگنمایی کره ماه در شب هستیم:

سامسونگ در خلال مراسم معارفه سری گلکسی اس 22 درباره استفاده از هوش مصنوعی جهت بهبود کیفیت تصاویر نکات زیادی را مطرح کرد و ظاهرا این سخنرانی‌ها محدود به مصارف تبلیغاتی نشده‌اند. گرچه این ویدیوها برای پذیرش کار سامسونگ کافی نیستند اما اهالی تکنولوژی را مشتاق کرده‌اند تا هرچه زودتر دوربین گلکسی اس 22 اولترا را مورد بررسی قرار بدهند.

پرچمدار جدید سامسونگ هنوز به دست مشتریان نرسیده و تنها چند نمونه برای برخی از اهالی تکنولوژی ارسال شده‌اند. بنابراین تعجبی ندارد اگر بگوییم متاسفانه هنوز هیچ بررسی جامع و دقیقی از این گوشی وجود نداشته و باید منتظر بمانیم تا این گوشی به دست خریدارانش برسد.

دوربین گلکسی اس 22 اولترا

گلکسی اس 22 اولترا را می‌توانیم جانشین بر حق سری نوت سامسونگ بدانیم که حالا با قلم اس پن – S Pen پا به میدان گذاشته تا همزمان با غنی کردن تجربه کار با سری اس، جای خالی سری نوت را هم پر کند. این گوشی گران‌قیمت‌ترین نسخه از سری اس 22 محسوب می‌شود که با قیمت پایه 1200 دلار به فروش می‌رسد.