شیائومی ۱۲

شیائومی می‌خواهد در بازار گوشی های پرچمدار با اپل رقابت کند؛ جدال مرگ و زندگی

کمپانی شیائومی رتبه نخست «برترین گوشی‌ساز جهان» را هدف گرفته است و می‌خواهد با عرضه گوشی‌های پرچمدار، آیفون‌های اپل را مغلوب خودش کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط Counterpoint Research، سه گوشی‌ساز برتر جهان در حال حاضر به ترتیب اپل، سامسونگ و شیائومی هستند. کمپانی شیائومی موفق شده ۱۲ درصد از کل بازار موبایل جهان را از آن خودش کند و در جایگاه زوم قرار بگیرد. این درحالیست که شیائومی در بازار ایالات متحده به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موبایل جهان ناشناخته است و محصولات این برند چینی در سایر بازارهای غربی عرضه می‌شوند.

گرچه این کمپانی با گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خودش در بازارهای در حال توسعه به شدت محبوب شده است، اما این بدان معنا نیست که شیائومی فقط روی تولید گوشی‌های ارزان متمرکز است و خودش هم نمی‌خواهد هیچ کسی با این تفکر به آن نگاه کند.

Lei Jun، مدیرعامل شیائومی اخیراً از برنامه‌های این کمپانی چینی پرده برداری کرده است که مهم‌ترین آن‌ها قدم برداشتن برای صعود به رده‌های بالاتر در رقابت بین گوشی‌های بالارده است که مدیرعامل گوشی‌ساز چینی آن را «جنگ مرگ و زندگی» می‌نامد. همانطور که انتظار می‌رود، هدف اصلی شیائومی چیزی به جز گرفتن جای اپل در رتبه نخست نیست.

ما به طور کامل اپل را از نظر محصول و تجربه کاربری معیار رقابت قرار می‌دهیم و قصد داریم طی سه سال آینده به بزرگ‌ترین برند رده بالای چینی تبدیل شویم.

این مدیر مسئول همچنین از برنامه‌های شیائومی برای سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد یوانی (معادل ۱۵.۷۱ میلیارد دلار) روی تحقیق و توسعه طی پنج سال آینده خبر داد تا بتواند به هدف خودش برای غلبه بر رقبا در بازار گوشی‌های رده بالا دست پیدا کند.

شیائومی میکس فولد ۲ و پروژه‌های هیجان‌انگیز دیگر

شیائومی میکس فولد

از جدیدترین تلاش‌های شیائومی می‌توان به اطلاعات جدید در مورد گوشی شیائومی میکس فولد ۲ اشاره کرد که نشان می‌دهد این گوشی بسیار پر فروش در دست تولید است. این گوشی تاشو از یک نمایشگر اصلی ۸ اینچی (بزرگ‌تر از گوشی گلکسی زدف فولد ۳) برخوردار است.

شیائومی پروژه‌های هیجان‌انگیز در دست ساختی دارد که امیدواریم از ابتدای سال جاری میلادی میلادی شاهد به ثمر نشستن آن‌ها باشیم. این کمپانی به عنوان استراتژی تغییر برند جدید خودش نام “Mi” را از ابتدای نام محصولاتش حذف کرد و جدیدترین گوشی‌های پرچمدار این کمپانی به نام شیائومی ۱۲ وارد بازار شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*