اپلیکیشن بلوبانک

نگاهی به رابط کاربری اپلیکیشن بلوبانک

اپلیکیشن بلوبانک تجربه‌ای مدرن، ساده و منحصربه‌فرد از خدمات بانکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون نگاهی به رابط کاربری و هویت بررسی این برنامه می‌اندازیم.

هر اپلیکیشنی برای موفقیت باید علاوه بر ظاهر بصری زیبا، تجربه کاربری ساده و البته مدرنی را ارائه دهد. با توجه به حساسیت‌ها و اهمیتی که اپلیکیشن های خدمات بانکی دارند، چالش‌های مختلفی در این رابطه پیش روی چنین برنامه‌هایی قرار گرفته است.

یکی از استارتاپ‌های پیشرو در حوزه نئوبانک ایران، بلوبانک – Blubank است که اپلیکیشنی با تجربه مدرن، ساده، منحصربه‌فرد و دلچسب را در اختیار کاربران قرار داده است. در اپلیکیشن بلوبانک، درست مانند کارت‌های بانکی بلو، شاهد به‌کارگیری طراحی مینیمال و رابط کاربری روان و ساده هستیم که تجربه انجام عملیات‌های بانکی را به شکل تازه‌ای به کاربران بلوبانک ارائه می‌دهد.

بررسی رابط کاربری اپلیکیشن بلوبانک

احمد ابراهیمی، مدیر تیم محصول بلوبانک در رابطه با رابط کاربری اپلیکیشن بلوبانک اظهار کرد تمام فعالیت‌های بانکی در نئوبانک‌ها در اپلیکیشن آنها انجام می‌شود و در واقع اپلیکیشن این نئوبانک‌ها، نقش شعبه بانک را ایفا می‌کنند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که طراحی خوبی برای اپلیکیشن داشته باشیم و هویت بصری خود را به بهترین نحو ممکن برای مشتریانمان تعریف کنیم. ابراهیمی افزود ما تمام تلاش خود را کردیم تا زیبایی، سادگی و سرعت عمل را همزمان با هم در طراحی اپلیکیشن بلوبانک ارائه دهیم و فکر می‌کنیم با توجه به بازخورد خوبی که تاکنون از سوی مشتریان شاهد بودیم، تلاشمان به ثمر نشسته است.

از زمان شروع به کار بلوبانک تا امروز، سرعت بالا در ارائه خدمات، زیبایی، سادگی و جوانگرایی در اولویت کاری این نئوبانک قرار گرفته و تلاش کرده تا در تمام بخش‌های کاری خود همگام با این اولویت‌ها و اهداف پیشروی کند. توسعه‌دهندگان این برنامه در زمان طراحی اپلیکیشن بلوبانک به این اهداف توجه ویژه‌ای داشتند و به همین دلیل وقتی شما اپلیکیشن بلوبانک را باز کنید، با دیدن صفحه‌ای که پیش روی شما قرار می‌گیرد متوجه تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌های بانکی خواهید شد.

در اپلیکیشن بلوبانک تمام گزینه‌ها با وجود مینیمال و زیبا بودن، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران با کمترین لمس یا تاچ به آنها دسترسی داشته باشند و برای پیدا کردن گزینه مورد نظر خود وقت زیادی را صرف نکنند. همچنین عبارت‌ها و جمله‌های توضیحی برای هر گزینه وجود دارد که بسیار ساده و شفاف بوده و باعث می‌شوند هر کاربری با هر سطحی از اطلاعات بانکی بتواند به راحتی عملکرد گزینه‌ها را متوجه شود.

یکی دیگر از موارد مثبتی که در اپلیکیشن بلوبانک وجود دارد، سرعت بالای عملکرد آن است. شما به راحتی و با سریع‌ترین پاسخ لمسی می‌توانید با این برنامه کار کنید. رنگ‌هایی که در محیط این اپلیکیشن به کار رفته هم بسیار ساده و زیبا بوده و جلوه خاص و منحصربه‌فردی را به وجود آورده است. در این برنامه، قسمت «کارت» وجود دارد که شما می‌توانید کارت بانکی خود را از تمام جهت‌ها مشاهده کنید. طراحی این قسمت به گونه‌ای است که در کنار زیبایی، به شما اجازه می‌دهد در صورت همراه نداشتن کارت بانکی خود، اطلاعات درج شده روی آن را به راحتی ببینید.

بلوبانک به عنوان یکی از استارتاپ‌های پیشرو در حوزه نئوبانک ایران، از اواخر سال 1398 شروع به فعالیت کرد و شعار اصلی این نئوبانک، «زمین بازی را عوض کردیم» است. این استارتاپ با نوآوری‌ها و تجربه منحصربه‌فردی که از خدمات بانکی ارائه می‌دهد، تا امروز بیش از یک میلیون کاربر را دریافت کرده تا بتواند به یکی از اهداف مهم خود دست پیدا کند.

امروزه بلوبانک، سیستم بانکداری سنتی را به یک سیستم کاملا آنلاین با کاربری ساده و سریع تبدیل کرده و علاوه بر آن موفق شده خود را به عنوان یک هویت بصری جذاب به قشر جوان معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*