سرفیس پرو 7 پلاس

سرفیس پرو 7 پلاس | کامپیوتری قدرتمند برای افراد حرفه‌ای

سرفیس پرو 7 پلاس محصولی قدرتمند و قابل حمل است که شرکت مایکروسافت آن را با ایده ارائه بهترین قدرت پردازشی و استفاده از یک کامپیوتر کامل در هر شرایطی طراحی و توسعه داده است.

سرفیس پرو 7 پلاس از خانواده سرفیس که یکی از نماینده‌های جدید مایکروسافت در دنیای کامپیوترهای قابل حمل به حساب می‌آید، در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار شد و هدف از ساخت آن رفع نیاز افراد حرفه‌ای به داشتن کامپیوتری قابل حمل با قدرت پردازشی بالا بوده است. این سرفیس جدید در حقیقت نسخه‌ بهبود یافته و پیشرفته‌تر نسل قبلی خود یعنی Surface Pro 7 است که در سال ۲۰۱۹ معرفی و روانه بازار شده بود.

سرفیس پرو 7 پلاس مجهز به نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل شده که از نظر قدرت پردازش، مصرف انرژی و تولید حرارت، شرایط بهتری دارد و یک محصول بهبود یافته برای اجرای کارهای حرفه‌ای و روزمره به حساب می‌آید.

مهم‌ترین تغییر کلیدی که مایکروسافت در طراحی و ساخت این محصول نسبت به نسل گذشته اعمال کرده، تعبیه پردازنده‌های نسل جدید اینتل است که علاوه بر ارائه قدرت پردازشی بیشتر، امکان استفاده طولانی‌تر از باتری را حتی برای اجرای اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای سنگین فراهم می‌کند.

سرفیس پرو 7 پلاس

مای سرفیس مرجع خرید محصولات مایکروسافت سرفیس

با بررسی سرفیس پرو 7 پلاس متوجه می‌شویم مایکروسافت در طراحی و ساخت آن تلاش کرده تا کامل‌ترین بهینه‌سازی ممکن را روی این محصول اعمال کند تا سطح انتظارات کاربران و مصرف‌کنندگان را از کامپیوترهای قابل حمل و جداشونده تغییر دهد. مشخصه‌هایی نظیر پردازش سریع‌تر، سیستم ارتباطی نسل جدید از طریق Wi-Fi 6 و شبکه LTE باعث شده تا سرفیس پروی جدید مایکروسافت یک دستگاه قدرتمند و پاسخگو در ابعادی بسیار کوچک و قابل حمل باشد و به آسانی بتوان آن را در هر جایی، برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار داد.

در مشخصات سرفیس پرو ۷ پلاس آمده است که از هر دو سیستم عامل ویندوز 10 و ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید هر یک از این دو سیستم عامل را که می‌خواهید برای کار خود انتخاب کنید. مایکروسافت در توسعه هر دو سیستم عامل‌ تلاش کرده تا بهترین امکانات را برای استفاده از نمایشگر لمسی در کنار استفاده از ابزارهای کنترلی غیر مستقیم نظیر ماوس و کیبورد را فراهم کند.

نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی سرفیس پرو 7 پلاس علاوه بر پاسخگویی فوق‌العاده در برابر حرکات و دستورهای دریافتی، امکان نمایش تصاویر با کیفیتی فوق‌العاده را نیز فراهم می‌کند. رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ و نسبت ابعادی ۳ به ۲ این نمایشگر لمسی باعث شده تا تجربه کاربری از سرفیس پرو ۷ پلاس در هر دو سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ۱۱ در زمینه رابط کاربری و کیفیت تصاویر پخش شده بهترین در نوع خود باشد.

پردازنده پیشرفته‌تر در کنار سخت‌افزار متناسب با نیاز افراد مختلف

سرفیس پرو ۷ پلاس همانند تمامی مدل‌های پیشین خود با کانفیگ‌های سخت افزاری مختلف آماده عرضه به بازار شده است. پشتیبانی از پردازنده‌های سری Core i3، Core i5 و Core i7 در کنار حافظه رم تا ۳۲ گیگابایت و ذخیره‌سازی تا حداکثر یک ترابایت این امکان را برای شما فراهم کرده تا بسته به نوع کار و بودجه خود اقدام به خرید دستگاهی متناسب کنید.

ذخیره‌سازی SSD این محصول به صورت قابل جداسازی و تعویض طراحی شده است تا به آسانی هرچه تمام‌تر بتوانید به طور مداوم از کامپیوتر خود به بهترین شکل شکل ممکن استفاده کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید. در حقیقت مایکروسافت در طراحی و تولید این محصول هیچ محدودیتی از لحاظ سخت افزاری در نظر نگرفته است تا به بهترین شکل ممکن یک کامپیوتر کامل و قدرتمند را در ابعادی که بتوانید هرروزه به آسانی حمل کنید را در اختیار داشته باشید.

لوازم جانبی، پورت‌ها و تجربه بی‌نظیر برای اجرای نرم افزارهای کاربردی

سرفیس پرو ۷ پلاس دارای تمامی درگاه‌های مورد نیاز برای کار با یک کامپیوتر مدرن و کامل را در اختیار دارد. تجهیز به درگاه مدرن USB-C باعث شده تا به سادگی بتوان علاوه بر انتقال داده با سرعت بسیار زیاد، امکان انتقال تصاویر روی مانیتورها و تلویزیون‌ها را با بهترین کیفیت ممکن فراهم می‌کند.

سرفیس پرو 7 پلاس

تعبیه درگاه پر استفاده USB-A نیز باعث می‌شود تا بدون نیاز به دانگل‌های مختلف امکان دسترسی و اتصال لوازم جانبی مختلف را داشته باشید. این درگاه امکان اتصال سریع ذخیره‌سازی‌های جانبی، ماوس، کیبورد، پرزنتر و موارد دیگر را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کنند.

نتیجه‌گیری

سرفیس پرو 7 پلاس یک محصول کارآمد و قدرتمند است که شاید با همان سبک و سیاق سرفیس پروهای گذشته مایکروسافت طراحی و تولید شده باشد، اما استفاده از سخت‌افزار نسل جدید و بهینه‌سازی‌های پیشرفته‌تر باعث شده تا به بهترین شکل ممکن امکان اجرای کارهای مختلف حرفه‌ای و روزمره را داشته باشد.

خرید سرفیس پرو ۷ پلاس را می‌توان به افرادی پیشنهاد کرد که به دنبال دستگاهی کارآمد و قدرتمند هستند و در عین حال می‌خواهند بدون دغدغه‌های مربوط به لپ تاپ‌های سنگین امکان حمل همیشگی و روزمره یک کامپیوتر کامل را داشته باشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*