مقايسه و راي گيري ، راند اول : گلکسي تب اس 8.4 در برابر آيپد ميني رتينا

Galaxy-Tab-S-8.4-vs-ipad-mini-retina

رويداد امروز سامسونگ ، تازه ترين حرکت سامسونگ به سمت رويارويي با اپل بود.بدون شک سامسونگ تبلت هاي جديد خود را براي رقابت با آیپد مینی و آیپد ایر اپل معرفي نموده است.حال بياييد در يک مقايسه ، آخرين تبلت هاي اپل و سامسونگ را با هم مقايسه کنيم ، راند اول گلکسي تب اس 8.4 در برابر آيپد ميني رتينا .

در کنفرانس معرفي تبلت هاي جديد گلکسي تب اس ، سامسونگ به چند مورد بسيار تاکيد داشت.مورد اول طراحي سبک و باريک و مورد دوم کيفيت نمايشگر آنها بود.
به گفته وب سايت Engadet T، نمایشگر گلکسی تب اس در کنار گلکسی تب پرو که یک سال از معرفی آن می گذرد، دقیقا تعریفی است که سامسونگ در مراسم ارائه داد و محصول قدیمی تر را بی روح و مرده جلوه می دهد. تفاوت در زیر نور آفتاب بیشتر هم می شود. بدون شک وضوح و شفافیت و غلظت رنگی مانند گلکسی تب اس را تا به حال در بین پنل های آمولد به کار رفته در تبلت ها ندیده ایم.

خب با اين مقدمه برويم به سراغ مقايسه ، همانطور که گفتيم هيچ شکي نيست که سامسونگ تبلت هاي جديد خود را به جنگ تبلت هاي اپل فرستاده است.گلکسي تب اس 8.4 اينچي براي رقابت با آيپد ميني رتينا و گلکسي تب اس 10.5 اينچ نيز براي مبازره با آيپد اير اپل وارد رينگ مي شود.

راند اول ،  اين شما و اين مبارزه گلکسي تب اس 8.4 با آيپد ميني رتينا :

Galaxy-Tab-S-8.4-vs-ipad-mini-retina

خب دوستان عزيز مقايسه کامل را در جدول بالا مشاهده کرديد.اکنون نوبت به راي گيري رسيده است.

لطفا در راي گيري زير شرکت کرده و به تبلت محبوب خود راي دهيد.

اين از راند اول مبارزه تبلت هاي اپل و سامسونگ.در راند دوم گلکسي تب اس 10.5 اينچي را با آيپد اير مقايسه خواهيم کرد.منتظر نظرات شما هستیم.

تهیه شده در  : گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*