پیکاپ Huanghai N7

پیکاپ Huanghai N7 ، برادر لوکس آمیکو آسنا به زودی در ایران + عکس و مشخصات

پیکاپ Huanghai N7 به عنوان برادر لوکس آمیکو آسنا به زودی در ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ جدید بازار آشنا می‌شویم.

مدتی قبل خبری منتشر شد مبنی بر این که شرکت آمیکو به عنوان نماینده رسمی و شریک تجاری برند چینی Huanghai قصد دارد پیکاپ جدیدی را به بازار ایران عرضه کند. در همین راستا به تازگی تصاویری از پیکاپ Huanghai N7 در خیابان‌های ایران منتشر شده که به نظر می‌رسد آمیکو عرضه برادر لوکس پیکاپ آسنا را در دستور کار خود قرار داده است.

در واقع آمیکو با عرضه پیکاپ Huanghai N7 به عنوان یک پیکاپ لوکس دو دیفرانسیل قصد دارد نگاه مشتریان سخت‌پسند بخش خودروهای کار و تجاری بازار ایران را به خود جلب کند. گفتنی است آمیکو هم‌اکنون آسنا دنده‌ای و آسنا توربو اتوماتیک را با برند اختصاصی خود در منطقه آزاد جلفا مونتاژ و بازار عرضه می‌کند.

مشخصات پیکاپ Huanghai N7

مشخصات فنی

پیکاپ Huanghai N7

پیکاپ Huanghai N7 به عنوان یک پیکاپ دو دیفرانسیل بزرگ محسوب می‌شود و به همین دلیل شرکت سازنده برای آن موتور 2.4 لیتری توربو 4K22 را در نظر گرفته است. البته آمیکو آسنا توربو اتوماتیک و پیکاپ کلوت مکث خودرو در بازار ایران نیز از همین پیشرانه بهره می‌برند؛ پیشرانه‌ای که می‌تواند قدرتی برابر با 215 تا 218 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

پیکاپ Huanghai N7

در حال حاضر مشتریان چینی پیکاپ Huanghai N7 را می‌توانند با گیربکس 6 سرعت دستی و یا گیربکس 6 سرعت اتوماتیک سفارش دهند که البته ساختار گیربکس اتوماتیک آن کاملا مشابه آسنا توربو اتوماتیک است. این گیربکس توسط شرکت پانچ فرانسه ساخته شده و می‌تواند قدرت را به چرخ‌های جلو و عقب برساند.

امکانات رفاهی و ایمنی

پیکاپ Huanghai N7

Huanghai N7 نسبت به آسنا توربو اتوماتیک از امکانات بیشتری بهره می‌برد. از امکانات نسخه فول آپشن این پیکاپ لوکس می‌توان به 2 ایربگ، قفل دیفرانسیل محور عقب، رینگ آلومینیومی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، تریم داخلی چرم مصنوعی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، آینه‌های تاشو برقی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

گالری تصاویر نمای خارجی

گالری تصاویر نمای داخلی