فناوری دوربین سه بعدی

هواوی در حال توسعه فناوری دوربین سه بعدی برای تجزیه و تحلیل سلامت پوست صورت است

هواوی با ثبت پتنت فناوری دوربین سه بعدی خود می‌خواهد سلامت پوست کاربر را مورد تحلیل و بررسی قرار بدهد که در ادامه چگونگی آن را مشاهده خواهید کرد.

به تازگی پتنتی از سوی هواوی به طور رسمی در جولای 2021 ثبت و در تاریخ 27 ژانویه 2022 منتشر شده که از فناوری دوربین سه بعدی جهت آنالیزهای دقیق صورت حکایت دارد. در این پتنت 43 صفحه‌ای آنالیز توسط دوربین سه‌گانه انجام می‌شود تا سلامت پوست کاربر مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

فناوری دوربین سه بعدی

دوربین‌ها با ترتیب خاصی کنار یکدیگر چیده می‌شوند و در حالی که دو دوربین در یک سطح و با فاصله قرار می‌گیرند، اما دوربین سوم در میان آن‌ها و کمی بالاتر جای گرفته تا در وسط ماژول دوربین شاهد یک نمایشگر بزرگ باشیم.

هواوی ممکن است فناوری دوربین سه بعدی خود را به گونه‌ای خاص معرفی کند و از آنجایی که این پتنت از نوع کاربردی است، شاید این ویژگی به عنوان یک اکسسوری یا دوربین جدا شدنی به اسمارت فون‌های این کمپانی بیاید.

فناوری دوربین سه بعدی

حین ضبط فیلم توسط دوربین سه‌گانه، روی نمایشگر دستورالعمل چگونگی ضبط فیلم نمایش داده می‌شود تا مدل سه بعدی دقیقی از صورت کاربر ثبت شود. برای این کار نیاز به چرخش و حرکت دادن سر خواهد بود تا پروسه به طور کامل انجام شود. این سیستم برای صورت انسان‌ها طراحی شده اما فناوری دوربین سه بعدی هواوی می‌تواند حیواناتی مانند گربه‌ها و سگ‌ها را هم شناسایی کند.

خروجی این فرآیند در نهایت تحلیلی درباره منافذ پوستی، چین و چروک‌ها، آکنه‌ها، جوش سر سیاه، خال، مناطق قرمز، سیاهی چشم و ترکیبی از آن‌ها خواهد بود. راهنمایی و توصیه‌های لازم نیز بر اساس وضعیت پوستی کاربر به او ارائه خواهد شد که متاسفانه هنوز از نوع آن‌ها اطلاعی در دست نیست.

فناوری دوربین سه بعدی

این گوشی می‌تواند برای قشر خاصی از مردم – به خصوص آرایشگرها – باشد که بتوانند با راحتی و سرعت عمل بیشتری مشکلات پوستی مشتریان را ببینند و توصیه‌های لازم را در اختیارشان قرار بدهند. همچنین کاربرانی که برای حفظ سلامتی و زیبایی پوستشان نیز اهمیت قائلند نیز می‌توانند با این فناوری سطح جدیدی از مراقبت‌های پوستی را تجربه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*