نوکیا G11

گوشی نوکیا G11 با مشخصات خوب و قیمت مناسب معرفی شد

نوکیا در سکوت خبری از یک گوشی اقتصادی به نام نوکیا G11 رونمایی کرد. نوکیا در جی 11 از یک باتری بزرگ و طراحی متفاوت استفاده کرده است.

نوکیا G11 بدون هیچگونه مراسم خاصی معرفی شد. در واقع این گوشی اقتصادی که با وعده عمر باتری طولانی و دو آپدیت اصلی اندرویدی همراه شده است، ناگهان در وب‌سایت نوکیا قرار گرفت. اکثر مشخصات این گوشی با نوکیا G21 مشترک است؛ اما با یک دوربین اصلی ضعیف‌تر و بدنه سبک‌تر همراه شده است.

رونمایی از نوکیا G11 با باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه یونیساک

نوکیا G11

نوکیا G11 تراشه یونیساک T606 را حفظ کرده است، ولی حالا در کنار خود ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را می‌بیند. البته جای نگرانی نیست؛ زیرا شما می‌توانید به لطف درگاه کارت حافظه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه بیشتر را در اختیار داشته باشید.

در بدنه پشتی این گوشی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق قرار دارد و در ناچ قطره‌ طور نمایشگر ‌نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. Nokia G11 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD مجهز شده که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نررخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

نوکیا G11

مهمترین ویژگی این گوشی یک باتری بزرگ ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و به گفته نوکیا می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۳ روز استفاده را فراهم کند. متاسفانه در جعبه این گوشی تنها یک شارژر ۱۰ وات قرار گرفته است و کاربران برای بهره بردن از حداکثر سرعت شارژ باید یک آداپتور ۱۸ وات را به صورت جداگانه خریداری کنند.

نوکیا G11 یک گوشی پایین رده است؛ اما با وجود این، دو آپدیت اصلی اندروید و سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. تنها نکته منفی اینجاست که این گوشی با اندروید 11 همراه شده و عملا یک سال از گوشی‌های دیگر عقب‌تر است. این گوشی قرار است به زودی با برچسب قیمتی ۱۵۹ یورویی و در دو رنگ آبی و خاکستری در اروپا عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*