سامسونگ سری گلکسی اس 22

گلکسی اس 22 در آزمایش‌های اولیه عمر باتری ناامید کننده است!

جدیدترین بررسی‌های انجام شده روی گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ نشان می‌دهد این مدل، در زمینه باتری به شدت ناامیدکننده است. نسخه اولترا سری نیز عملکردی نسبتا مشابه دارد.

سری گلکسی اس 22 سامسونگ بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های امسال بازار است. با این که این سری نقاط قوت بسیار زیادی دارد اما باتری قدرتمند به هیچ وجه یکی از آن‌ها نیست. جدیدترین بررسی‌ها روی باتری گوشی گلکسی اس 22 نشان می‌دهد این گوشی، احتمالا حتی نتواند یک روز را نیز در استفاده‌های سنگین دوام بیاورد.

چند سال پیش، گوشی‌های پرچمدار از هر نظر جزو بهترین‌های بازار بودند و هیچ مدلی نمی‌توانست حتی به گرد پای آن‌ها برسد. با این که هنوز هم از نظر مشخصات سخت‌افزاری و مواردی مانند تراشه، دوربین، نمایشگر و غیره این گوشی‌ها واقعا پرچمدار هستند اما در زمینه باتری، میان‌رده‌ها می‌توانند بهترین انتخاب باشند. سامسونگ هم حتی در میان‌رده‌هایش عملکرد بسیار خوبی در زمینه باتری دارد. در بسیاری از گوشی‌های گلکسی A و گلکسی M سامسونگ، می‌توان به راحتی بیش از ده ساعت با نمایشگر روشن از گوشی استفاده کرد و نگران خالی شدن باتری نبود.

باتری گلکسی اس 22 سامسونگ

با این حال اوضاع برای پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 بسیار بد است. سامسونگ تلاش کرد این گوشی را تا حد امکان جمع و جور بسازد تا طرفداران گوشی‌های کامپکت را هم راضی نگه دارد. این تصمیم سامسونگ باعث استفاده از یک باتری بزرگ‌تر تقریبا غیرممکن شود. باتری گلکسی S22 سامسونگ تنها 3700 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. در مقایسه با میان‌رده‌های این شرکت که حتی بیش از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند، این مقدار بسیار کمتر به نظر می‌رسد.

حتی آیفون 13 پرو مکس هم از گلکسی اس 22 عمر باتری بیشتری دارد!

بررسی‌های صورت گرفته روی باتری گلکسی اس 22 سامسونگ در شرایطی معمولی و توسط یوتیوبر معروف شین سیمونز انجام شده است. او در ویدئویی که منتشر شده اعلام کرده است گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ توانسته تنها 9 ساعت در حالت استندبای و حدود پنج ساعت در استفاده با نمایشگر روشن دوام بیاورد. گلکسی S22 با نمایشگر 6.1 اینچی‌اش، گوشی به شدت قدرتمندی است. با این حال اگر کسی بخواهد بدون دسترسی به شارژ برای مدتی طولانی از این پرچمدار استفاده کند، احتمالا با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد.

باتری گلکسی اس 22

حتی گوشی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ نیز با باتری بزرگ‌‌ترش نمی‌تواند عملکرد درخشانی داشته باشد. این گوشی قدرتمند سامسونگ تنها کمی از نسخه پایه سری گلکسی اس 22  در زمینه باتری بهتر عمل می‌کند. البته حتی این گوشی هم در نبرد با غول کوپرتینو نشین‌ها یعنی آیفون 13 پرو مکس، حرفی برای گفتن ندارد. این در حالی است که حتی آیفون 13 پرو مکس اپل نیز در زمینه باتری، جزو بهترین‌های بازار گوشی‌های هوشمند نیست.

دیگر نکته قابل توجه درباره باتری گلکسی اس 22 سامسونگ، سرعت پایین‌تر شارژ در مقایسه با رقبایی مانند گوشی‌های بالارده شیائومی است. این یعنی حتی با وجود ظرفیت کمتر باتری در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها، ممکن از در زمینه سرعت بالاتر شارژ نیز گوشی‌های قدرتمندتری پیدا کنید. در هر حال اگر بتوانید با این مشکل کنار بیایید یا سامسونگ بتواند با بروزرسانی این مشکل را از بین ببرد، گلکسی اس 22 می‌تواند بهترین انتخاب برای طرفداران گوشی‌های پرچمدار اندرویدی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*