ردمی K50 گیمینگ

ردمی K50 گیمینگ از راه رسید؛ دنیای گیمینگ در دستان شیائومی

شیائومی از گوشی ردمی K50 گیمینگ رونمایی کرد. Redmi K50 Gaming برای ارائه حداکثر عملکرد ممکن در هنگام بازی بهینه شده است و از طراحی زیبایی هم بهره می‌برد.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار شیائومی از گوشی ردمی K50 گیمینگ به عنوان جانشین گوشی موفق Redmi K40 Gaming پرده‌برداری کرد. گوشی جدید شیائومی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و برای شارژ هرچه سریع‌تر نیز با یک آداپتور ۱۲۰ وات همراه شده است.

رونمایی شیائومی از ردمی K50 گیمینگ

ردمی K50 گیمینگ

همانند سال گذشته، امسال نیز گوشی گیمینگ شیائومی به تریگرهای فیزیکی برای بازی مجهز شده‌اند و از موتور هپتیک CyberEngine x-axis و اسپیکرهای دوگانه بهینه شده توسط JBL بهره می‌برد. ردمی K50 Gaming به بدنه پشتی و فریم فلزی نیز مجهز شده است.

شیائومی همچنین برای کنترل دمای دستگاه و پایدار نگه داشتن عملکرد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، یک سیستم خنک‌سازی محفظه بخار دوگانه را توسعه داده است. در این سیستم جدید یک رادیاتور مسی روی خود تراشه قرار گرفته است و در لایه‌های بعدی ترکیبی از ورقه‌های گرافیتی، فولاد ضد زنگ و مواد مش را شاهد هستیم.

ردمی K50 گیمینگ

ردمی K50 گیمینگ با یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز همراه شده است. این پنل خروجی رنگ‌ ۱۰ بیت را دارد و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. همچنین نمایشگر این گوشی از استاندار +HDR10 پشتیبانی می‌کند و توانسته تاییدیه +A دیسپلی میت را به دست آورد.

در ردمی جدید یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX596 وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد. این در حالی است که در بدنه پشتی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

انرژی مورد نیاز برای بازی کردن با این گوشی توسط یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به گفته شیائومی در تنها ۱۷ دقیقه شارژ خواهد شد. شیائومی همچنین در هنگام معرفی این گوشی، یک دمو پخش کرد که نشان می‌داد حتی در هنگام انجام بازی MOBA، گوشی در ۳۷ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. در بخش نرم‌افزای نیز MIUI 13 بر پایه اندروید 12 دیده می‌شود.

شیائومی برای بهبود تجربه گیمینگ از سه آنتن وای‌فای در ردمی K50 گیمینگ استفاده کرده است که با الگوریتم‌های بهبود یافته خود میتوانند نسبت به آنتن‌های دوگانه وای‌فای، تا ۳۰ درصد تاخیر زمانی را کاهش دهد. این گوشی به وای‌فای 6E و NFC نیز مجهز شده است.

نسخه پایه ردمی K50 Gaming با ۸ گیگ رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.1 با قیمت ۵۲۰ دلاری عرضه خواهد شد و مدل‌های ۱۲+۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲+۲۵۶ گیگاباتی این گوشی نیز به ترتیب ۵۶۷ و ۶۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.