فروش گوشی های تاشو

فروش گوشی های تاشو به طرز عجیبی در حال رشد است

بازار گوشی‌های منعطف هنوز دوران جوانی خود را سپری می‌کند؛ با وجود این، در سال 2021 آمار فروش گوشی های تاشو از مرز 7 میلیون دستگاه گذشت و چشم‌انداز این صنعت، روشن‌تر از همیشه است.

موسسه IDC در گزارش جدید خود، رشد فروش گوشی های تاشو را در قیاس با سال 2020، چشمگیر توصیف کرد؛ آن هم در حالی که فعلا بخش اعظم این بازار را مدل‌های پریمیوم و گران‌قیمت پر کرده‌اند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر صحبت کنیم، فروش گوشی های منعطف تاشو در سال گذشته میلادی نسبت به سال 2020، بیش از سه برابر شد و رشد 264.3 درصدی را تجربه کرد. این آمار با فروش 7.1 دستگاه در کل دنیا به دست آمد.

با ادامه پیشرفت این صنعت و ورود مدل‌های ارزان‌تر به بازار، باید منتظر آمارهای صعودی بیشتری باشیم. حتی IDC نسبت رشد مرکب سالیانه تا سال 2025 را 69.9 درصد تخمین می‌زند.

ناگفته نماند که سامسونگ یکی از بازیگران اصلی این عرصه است و هم‌اکنون دو نماینده شایسته در بازار دارد. یکی گلکسی زد فلیپ 3 با طراحی کامپکت است و دیگری، گلکسی زد فولد 3 که با ساختار بزرگ‌تر خود، می‌تواند نقش یک تبلت را هم بازی کند.

هر دو هم از تراشه اسنپدراگون 888 قدرت می‌گیرند؛ ولی برای خرید یکی از این دو گوشی منعطف سامسونگ، باید دست‌کم 999 دلار هزینه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*