لنوو لژیون Y90

لنوو لژیون Y90 به حافظه داخلی توانمند کلاس کامپیوترهای قدرتمند مجهز می‌شود

قرار است گوشی گیمینگ لنوو لژیون Y90 مثل کامپیوترهای گیمینگ به پیکربندی حافظه Raid 0 مجهز شود که دو حافظه UFS 3.1 و SSD را در بر می‌گیرد.

لنوو لژیون Y90 به یک گوشی هیجان‌انگیز تبدیل شده است؛ به خصوص بعد از آخرین عکس تبلیغاتی که لنوو از آن در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرد. این عکس تبلیغاتی نشان می‌دهد گوشی گیمینگ جدید این کمپانی از یک حافظه SSD و UFS 3.1 در یک درایو با پیکربندی Raid 0 استفاده خواهد کرد. این می‌توانید برای اولین بار در دنیای موبایل اتفاق بیافتد.

ما پیشتر هم شاهد استفاده از حافظه‌های SSD روی گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم؛ آیفون‌های اپل از زمان عرضه آیفون X به بعد به جای حافظه‌های UFS از حافظه‌های SSD استفاده می‌کنند. با این حال طراحی ناهمگون گوشی گیمینگ لنوو به آن‌ها اجازه می‌دهد در قالب پیکربندی Raid 0 بتوانند از یک حافظه سیستمی UFS نیز در کنار یک حافظه SSD استفاده کنند.

استفاده از پیکربندی Raid 0 راهی برای افزایش عملکرد حافظه با استفاده از دو درایور مختلف و نوشتن بیت‌های داده‌ها روی آن دو است. سال‌هاست که از این روش برای لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای بالارده و گیمینگ استفاده می‌شود؛ اما این نخستین بار است که ما شاهد استفاده از چنین روشی در یک گوشی هوشمند تجاری هستیم. گوشی‌ساز چینی می‌گوید این روش می‌تواند سرعت خواندن و نوشتن حافظه UFS 3.1 را تا ۵۰ درصد افزایش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*