بهترین خودرو زنانه سال 2022

بهترین خودرو زنانه سال 2022 یکی از این 6 مورد خواهد بود

لیست فینالیست‌های بهترین خودرو زنانه سال 2022 منتشر شد. برنده نهایی این رقابت در تاریخ 8 مارس مصادف با روز جهانی زن معرفی خواهد شد.

رقابت بهترین خودرو زنانه سال همانند سایر رقابت‌های خودرویی به صورت سالانه در 6 دسته‌بندی مختلف برگزار می‌شود. در همین راستا به تازگی داوران این دوره از مسابقات لیست فینالیست‌های بهترین خودرو زنانه سال 2022 را منتشر کردند. 6 فینالیست این دوره از میان 95 خودرو شرکت کننده توانستند در بخش‌هایی چون قیمت، تاثیر روی محیط زیست، پرفورمنس، طراحی، تکنولوژی، راحتی، رانندگی و ایمنی بالاترین امتیاز را دریافت کرده و خود را به لیست فینالیست‌ها برسانند.

داوران این دوره را 65 روزنامه‌نگار زن در حوزه خودرو از 40 کشور مختلف تشکیل می‌دهند و قرار است پس از ارزیابی فینالیست‌ها، برنده عنوان خودرو زنانه سال 2022 را در تاریخ 8 مارس مصادف با روز جهانی زن اعلام کنند. با توجه به جهانی بودن این رقابت، خودروسازان بزرگی از کشورهای فرانسه، آلمان، کره جنوبی و آمریکا نیز در این رقابت شرکت کردند. گفتنی است تمام خودروهای حاضر در این رقابت در بازه ۱ ژانویه تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شده بودند.

فینالیست‌های بهترین خودرو زنانه سال 2022

داوران خودروهای پژو 308 (در بخش مدل شهری)، کیا اسپورتیج (در بخش شاسی بلند خانوادگی)، فورد موستانگ مک ایی (در بخش خودروی سایز بزرگ)، بی ام و آی ایکس (در بخش شاسی بلند بزرگ)، آئودی ای ترون جی تی (در بخش خودرو پرفورمنس) و جیپ رانگر 4xe (در بخش پیکاپ و آفرود) را به عنوان فینالیست‌های این دوره انتخاب کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*