قیمت و زمان عرضه نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا موتو ۳۶۰ فاش شد

شواهد جدید نشان می دهد که کمپانی موتورولا بزودی از نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ رونمایی خواهد کرد.به تازگی دو فروشگاه‌ آنلاین در سوئد، دو سایز مختلف این ساعت را در فهرست کالاهای خود قرار داده‌اند قیمت و زمان عرضه این محصول را فاش می کند.یکی از این مدل‌ها ابعادی برابر با ۴۶.۵ میلی‌متر داشته که مشابه نسل حاضر این ساعت‌هاست و مدل دیگر که اندازه‌ای برای آن ذکر نشده را به دلیل قیمت پایین‌ترش می‌توان با اندازه‌ای کوچکتر دانست.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

گفتنی است موتو ۳۶۰ با ابعاد ۴۶.۵ میلی‌متری، به همراه بند چرمی قیمتی برابر با ۴۶۰ دلار (۴۰۰ یورو) و مدل کوچکتر این ساعت، به همراه بند روشن یا تیره‌ از جنس استیل، ۳۵۰ دلار (۳۰۵ یورو) قیمت دارند. طبق مشاهدات،‌ ساعت بزرگتر از تاریخ ۸ سپتامبر برای خریداران ارسال خواهد شد که تاریخ فوق بسیار به رویداد IFA نزدیک بوده و نوید عرضه‌ی زودهنگام این محصول را می‌دهد.

بد نیست بدانید، نسل دوم موتو ۳۶۰، طراحی همواری داشته و کلید فیزیکی ساعت در موقعیت ساعت ۲ قرار گرفته است و باعث شباهت زیاد آن با ساعت هوآوی می‌شود.ناگفته نماند ساعت بزرگتر موتورولا از یک باتری ۳۷۵ میلی‌آمپرساعتی بهره برده و ساعت کوچکتر از یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرد. گفتنی است باتری نسل اول موتو ۳۶۰ ، ظرفیتی برابر با ۳۲۰ میلی آمپر ساعت داشت.

منبع:gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*