مکانیزم جدید خروج قلم S Pen در گلکسی نوت ۵ دردسر ساز شده است

همانطور که می دانید ، یکی از تفاوت های گلکسی نوت ۵ سامسونگ با نسل های قبلی این فبلت ، مکانیزم جدیدی در خروج قلم S Pen در آن می باشد.اکنون براساس گزارش های جدید ، به نظر می رسد که این ویژگی برای کابران دردسر ساز شده و مشکلات را ایجاد کرده است.

اگر پیش از این تجربه استفاده از گلکسی نوت‌های سامسونگ را داشته‌اید متوجه طراحی هوشمندانه این دستگاه‌ها شده‌اید. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از قرار دادن قلم S Pen به طور اشتباه توسط کاربر جلوگیری می‌نمایند اما در طراحی فبلت جدید سامسونگ که اخیراً معرفی گردید، این طراحی دچار تغییراتی شده و سامسونگ برای خروج این قلم از فبلت، از مکانیزم فنری استفاده کرده است. با استفاده از این تکنولوژی، سامسونگ از مکانیزم ایمنی که برای قرار دادن قلم در دستگاه وجود داشت، بهره نبرده است.

Galaxy-Note5-s-pen

قرار دادن قلم S Pen به طور اشتباه در فبلت مشکلات زیادی را برای کاربر ایجاد خواهد کرد و ممکن است باعث خرابی دستگاه و یا گیر کردن قلم در آن شود.بنابر این توصیه می‌کنیم اگر جزء دارندگان نوت ۵ هستید، همیشه از  صحیح قرار دادن قلم در آن مطمئن شوید و از همه مهم‌تر، هنگامی که این دستگاه را در اختیار دیگران و یا کودک‌تان قرار می‌دهید، آن‌ها را از نحوه صحیح قرار دادن قلم آگاه سازید.

کمپانی سامسونگ نیز در پاسخ به این گزارش ها جوابیه‌ای رسمی به شرح زیر منتشر کرد :

ما به دارندگان گلکسی نوت ۵ توصیه‌ی اکید می‌کنیم تا راهنمای استفاده را با دقت مطالعه کنند تا هیچ مشکلی از بابت قرار دادن نادرست قلم استایلوس برای آ‌ن‌ها ایجاد نشود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*