سرویس ایمیل شورت ویو (Shortwave)

شورت ویو (Shortwave) از راه رسید؛ اینباکس گوگل را فراموش کنید

سرویس ایمیل شورت ویو (Shortwave) یک سرویس رقیب برای اینباکس گوگل است که می‌تواند همان امکانات را به همراه ویژگی‌های هوشمندانه‌تر ارائه کند.

اگر از من بپرسید می‌گویم که Inbox جیمیل، سال‌هاست که بهترین راه مدیریت اکانت‌های ایمیل است. ولی این را می‌دانیم که عمر هر چیزی یک روزی به پایان می‌رسد. گوگل تصمیم گرفته سرویس اینباکس خودش را به نفع اپلیکیشن Gmail به پایان برساند. گوگل وعده داده است که همه چیز در جیمیل هوشمندتر باشد. البته سرویس‌های دیگری هم تلاش کرده‌اند که جایگزین اینباکس شوند؛ ولی هیچکدام حتی به آن نزدیک هم نشدند. اکنون یک پروژه دیگر به نام شورت ویو – Shortwave با امکاناتی امیدوارکننده در تلاش است تا این کار را انجام دهد.

شورت ویو ؛ همان اینباکس، ولی بهتر

سرویس ایمیل شورت ویو (Shortwave)

Shortwave یک کلاینت ایمیل جدید است که توسط اعضای سابق کمپانی گوگل، تیمی متشکل از کارشناسان مشهوری مثل اندرو لی ساخته شده است. لی مغز متفکر پشت پروژه Firebase است؛ پلتفرم گوگل که توسعه اپلیکیشن‌ها را متحول کرد و حالا او و تیم تحت امرش به دنبال رقم زدن همین اتفاق برای خدمات ایمیل هستند. البته برای این کار تا حد زیادی از ایده‌های پشت سرویس اینباکس گوگل الهام گرفته‌اند.

وقتی شورت ویو و اینباکس را کنار هم می‌گذاریم، شما متوجه شباهت‌های این دو با یکدیگر خواهید شد. درست مثل اینباکس، سرویس Shortwave هم به صورت خودکار ایمیل‌های شما را سازماندهی می‌کند و می‌خواهد با مرتب کردن آن‌ها، جلوگیری از حواس‌پرتی نوتیفیکیشن‌هایی که هر روز دریافت می‌کنید را آسان‌تر کند. برای انجام این کار، اینباکس شما را مثل یک فهرست انجام کارها (To Do List) با گزینه‌هایی درخواهد آورد که اگر نیازی به ری‌اکشن سریع شما نیست، آن‌ها را علامت بزنید.

شما می‌توانید ایمیل‌های مهم خود را به بالای صفحه اینباکس سنجاق کنید و با توجه به اهمیت ایمیل‌هایتان آن‌ها را به جای زمان دریافت، به صورت دستی با درگ و دراپ کردن در صفحه جابجا کنید. شما همچنین می‌توانید درست مثل سرویس جیمیل، زمانی که وقتی برای رسیدگی به ایمیل‌ها ندارید، دریافت نوتیفیکیشن‌هایتان را به تعویض بی‌اندازید.

سرویس ایمیل شورت ویو (Shortwave)

سرویس ایمیل Shortwave یک اسلحه مخفی را هم در اختیار دارد. آن به صورت خودکار ایمیل‌های مرتبط با هم را بر اساس مخاطبان ارسال کننده یا محتوای ایمیل‌ها، دسته‌بندی می‌کند. نوتیفیکیشن‌های مبنی بر تقویم، بروزرسانی‌های شبکه اجتماعی و خبرنامه‌ها همگی در دسته‌بندی‌های مربوط به خودشان قرار می‌گیرند که باعث می‌شود فضای کمتری را اشغال کنند و بتوانید به راحت آن‌ها را نادیده بگیرید.

این سرویس ایمیل همچنین به دنبال بهبود تهیه ایمیل‌های پیش‌نویس شده است. از گزینه‌های مختلف قابل بندی پشتیبانی می‌کند و دسترسی آسان به اموجی‌ها و فایل‌های گیف را ممکن می‌کند.

سرویس ایمیل شورت ویو (Shortwave)

شما می‌توانید به راحتی حساب جیمیل و تمام سرویس‌های دیگر را به شورت ویو متصل کنید. این کمپانی به صورت رمزگذاری شده از داده‌های شما روی سرورهایش میزبانی می‌کند تا هیچ نگرانی بابت امنیت اکانت‌های ایمیل‌تان وجود نداشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*