فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک

فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک در اسفند 1400

شرایط فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک در اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد. شرکت سروش دیزل مبنا یواز پیکاپ اتوماتیک را با صورت اقساط 6 تا 60 ماهه به بازار عرض می‌کند.

شرکت سرویس دیزل مبنا که به عنوان تولیدکننده و عرضه کننده محصولات روسی یواز در ایران محسوب می‌شود شرایط فروش یواز پیکاپ اتوماتیک را در اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد.

فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک – اسفند ۱۴۰۰

فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک

شرکت سروش دیزل مبنا در این طرح فروش یواز پیکاپ اتوماتیک را در رنگ‌های سفید، آبی، مشکی و در مدل‌های ۱۴۰۰ با اقساط 6 تا 60 ماه و نرخ بهره ۲۱ درصدی به فروش می‌رساند. این پیکاپ روسی در این طرح فروش با تحویل فوری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک

یواز پیکاپ اتوماتیک از یک موتور 2.7 لیتری 4 سیلندر 6 سوپاپ بهره می‌برد که می تواند قدرتی برابر با ۱۴۹ اسب بخار و گشتاور 235 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک 6 سرعته AT ساخت شرکت پانچ به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

فروش اقساطی یواز پیکاپ اتوماتیک

از امکانات این پیکاپ روسی می‌توان به ژیروسکوپ دیجیتال، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، دریچه تهویه ردیف عقب، کول باکس، رینگ آلومینیومی، یخ زدای شیشه جلو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، 8 بلندگو، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه موبایل، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک عقب، سنسور پارک جلو، دوربین عقب، کامپیوتر سفر، محدود کننده سرعت، کروز کنترل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، شبیه‌ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، قفل دیفرانسیل برقی، سامانه مدیریت تعادل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، ترمزهای ABS، EBD، BA، دو ایربگ و شیشه‌های جلو و عقب برقی اشاره کرد.