ساعت هوشمند پوکو واچ

اولین ساعت هوشمند پوکو در راه است

شیائومی همین حالا هم یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت هوشمند در جهان است اما می‌خواهد یکی دیگر از زیرمجموعه‌هایش یعنی پوکو را نیز وارد این بازار پرسود کند.

شیائومی یکی از نام‌های قابل اعتماد در بازار ساعت‌های هوشمند است که محصولاتش از نظر کیفیت، می‌توانند به راحتی با رقبای گران‌تر رقابت کنند. در کنار برندهای شیائومی و ردمی، حالا پوکو که یکی از پرفروش‌ترین زیرمجموعه‌های شیائومی است هم طبق اطلاعات فاش شده، می‌‌خواهد وارد بازار ساعت های هوشمند شود.

ساعت هوشمند پوکو در روسیه تاییدیه گرفته است

اولین اطلاعات درباره ساعت هوشمند پوکو (پوکو واچ) توسط افشاگر شناخته شده Piyush Bhasarkar منتشر شده است. پیش از این هم افشاگر دیگری با نام Mukul Sharma درباره معرفی ساعت هوشمند پوکو واچ اطلاعاتی منتشر کرده بود. حالا با مشاهده شدن تاییدیه این ساعت هوشمند در پلتفرم گواهی استاندارد محصولات الکترونیکی روسیه، معرفی Poco Watch در آینده‌ای نزدیک تایید شده است.

پوکو واچ

متاسفانه گواهی کسب شده توسط این محصول اطلاعات زیادی را درباره مشخصات فنی، ظاهری و ویژگی‌های ساعت هوشمند پوکو افشا نمی‌کند. با این حال اطلاعاتی درباره این مدل منتشر شده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. شماره مدل این ساعت هوشمند پوکو M2131W1 است و به نظر می‌رسد مونتاژ و تولید این ساعت، بر عهده شرکتی به نام 70mai Co. Ltd است. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های کمتر شناخته شده شرکت شیائومی است که در شانگهای چین فعالیت می‌کند. از جمله محصولات این شرکت دوربین‌های مخصوص خودرو مانند 70mai Dash Cam 1S و Dash Cam A400 f بوده است.

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که اولین ساعت هوشمند شرکت پوکو، یکی از ساعت‌های هوشمند فعلی برند‌های شیائومی یا ردمی باشد که با تغییر نام و ظاهر، روانه بازار خواهد شد. متاسفانه هنوز مشخص نیست ساعت هوشمند پوکو واچ چه زمانی راهی بازار خواهد شد. همچنین عرضه جهانی آن هم در هاله‌ای از ابهام است.

ساعت هوشمند پوکو واچ محصول تازه‌ای نیست و احتمالا حداقل از سال گذشته، این شرکت چینی به فکر توسعه یک ساعت هوشمند بوده است. مدیر بخش بین‌الملل شرکت پوکو سال گذشته در یک مصاحبه اعلام کرده بود تولید هیچ محصولی دور از دسترس نیست. همچنین شایعه‌هایی درباره معرفی ساعت هوشمند این شرکت پیش از این هم در رسانه‌ها مشاهده شده بود.

پوکو در کنار گوشی اسمارت واچ، محصولات دیگری هم معرفی خواهد کرد

شرکت شیائومی در سال‌های گذشته، رشد عجیبی داشته است. با افت شدید هواوی، این شرکت به سرعت وارد عمل شد و بخش عظیمی از بازار را در اختیار گرفت و حالا با غول‌هایی مانند اپل و سامسونگ رقابت می‌کند. شیائومی هر محصولی که فکرش را بکنید تولید کرده و حالا می‌خواهد زیرمجموعه‌های بزرگش مانند پوکو هم مسیر مشابهی را طی کنند.

ساعت پوکو

ردمی تا حدی توانست محصولات خود را گسترش دهد و به تولید گوشی‌های هوشمند محدود نباشد. با این حال شرکت پوکو هنوز به عنوان یک برند تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. گفته می‌شد این شرکت برنامه‌هایی برای ورود به بازار تبلت‌ها هم دارد اما با توجه به افت فروش این محصولات به دلیل کاهش دورکاری و تحصیل از راه دور و وجود رقبایی بزرگ، این شرکت فعلا توسعه یک تبلت اندرویدی را متوقف کرده است. اما برنامه‌های پوکو گسترش سبد محصولاتش است و اولین قدم، معرفی ساعت پوکو واچ است که در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*