تغییر محدودیت استفاده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام

حداقل محدودیت استفاده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام به ۳۰ دقیقه افزایش یافت

بعد از کاهش پیدا کردن تعداد کاربران روزانه Instagram برای نخستین بار، حداقل محدودیت استفاده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام دو برابر شد.

اعتیاد پیدا کردن کاربران به استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث شد تا در نهایت توسعه‌دهندگان قابلیت محدودیت استفاده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام را در دسترس کاربران قرار دهند. تا پیش از این در بین گزینه‌های موجود، گزینه ۱۵ دقیقه‌ای هم وجود داشت. اما اکنون اینستاگرام آن را به ۳۰ دقیقه افزایش داده است. این تغییر به ظاهر جزئی می‌تواند نشانگر تغییرات مهمی در بدنه گروه شرکت‌های متا به عنوان مالک اینستاگرام باشد.

سال ۲۰۱۸، کمپانی اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران برخی از نقاط جهان معرفی کرد. کاربرانی که نمی‌توانند استفاده از این شبکه اجتماعی را کنترل کنند و دریافت گاه و بی‌گاه نوتیفیکیشن‌ها باعث از بین رفتن تمرکز آن‌ها در کار می‌شود، با استفاده از این قابلیت می‌توانند روی استفاده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام نظارت داشته باشند.

تغییر محدودیت استفاده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام

علت تغییر محدودیت استفاده روزانه از اپلیکیشن اینستاگرام

تا قبل‌تر از این، در بین گزینه‌های موجود گزینه‌های ۱۵ یا حتی ۱۰ دقیقه‌ای هم دیده می‌شود. اما اکنون حداقل محدودیت به ۳۰ دقیقه رسیده است. اگرچه دیگر گزینه‌ها همچنان پابرجا هستند و شما می‌توانید از نیم ساعت تا ۳ ساعت را تنظیم کنید. این تغییر چند هفته پس از انتشار گزارشی مبنی بر کاهش تعداد کاربران روزانه اینستاگرام برای نخستین بار در تاریخ، ایجاد شده است. اکنون به نظر می‌رسد اینستاگرام می‌خواهد با افزایش محدودیت استفاده، سطح مشارکت کاربرانش را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

متا دیگر جزو 10 شرکت با ارزش جهان نیست

سال ۲۰۱۸، زمانی که اینستاگرام این ویژگی را معرفی کرد، در توصیف آن گفت:

مسئله صرفاً این نیست که کاربران چقدر در اینستاگرام و فیسبوک وقت می‌گذرانند؛ بلکه به نحوه استفاده آن‌ها مربوط می‌شود. مسئولیت ما این است که در مورد چگونگی وقت گذراندن کاربران مسئول باشیم و ما هم این مسئولیت را کاملاً جدی گرفته‌ایم. این ابزارهای جدید هم یک قدم رو به جلوی مهم در این رابطه هستند و ما قصد داریم به کار خود ادامه دهیم تا جوامعی امن، مهربان و پشتیبان کننده را برای همه بسازیم.

باید دید آیا این کمپانی ابزارهای دیگر اپلیکیشن خودش را هم برای کاهش وابستگی به شبکه‌های اجتماعی تغییر می‌دهد یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*