اپلیکیشن شبکه اجتماعی دونالد ترامپ

اپلیکیشن شبکه اجتماعی دونالد ترامپ، در اپ استور قرار گرفت

پس از مسدود شدن حساب توییتری و اینستاگرامی ترامپ، حالا اپلیکیشن شبکه اجتماعی دونالد ترامپ یعنی تروث سوشال در اپ استور قرار گرفته است.

همان‌طور که می‌دانیم حساب توییتری و اینستاگرامی ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا پس از حواشی که ایجاد کرد، مسدود شد. اما دونالد ترامپ پس از یک وقفه چند ماهه و عدم حضور در شبکه‌های اجتماعی، حالا با پلتفرم اختصاصی خود، تروث سوشال به میدان آمده است.

اپلیکیشن شبکه اجتماعی دونالد ترامپ از راه رسید

این اپلیکیشن در اپ استور ارائه شده و نشان می‌دهد که ترامپ قرار است دوباره وارد عرصه شبکه های اجتماعی شود. حالا طرفداران پر و پا قرص او می‌توانند از اپ استور این نرم افزار را دانلود کنند. عده‌ای از کاربرانی که قصد داشته‌اند به این شبکه بپیوندند، با مشکلاتی مواجه شده‌اند و پیغام «به دلیل تقاضای زیاد شما را در فهرست انتظار قرار دادیم» دریافت کردند.

اپلیکیشن شبکه اجتماعی دونالد ترامپ

برنامه و شبکه اجتماعی اختصاصی ترامپ توسط شرکت گروه رسانه و فناوری ترامپ و به سرپرستی دوین نونز ایجاد شده و با پیوستن به دیگر شبکه های اجتماعی پیغام آزادی بیان و عدم سرکوب در پلتفرم‌های اجتماعی را منتشر کرده است. لازم به ذکر است هم اکنون عده‌ای از کاربران ویژه که دعوتنامه ملحق شدن به این شبکه را پذیرفته بودند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

گفتنی است که حساب‌های فیسبوک، توییتر و یوتیوب دونالد ترامپ پس از شکست او در انتخابات و حمله حامیان او به کنگره از سوی صاحبان این پلتفرم‌ها مسدود شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*