تصاویر پوکو X4 پرو

تصاویر پوکو X4 پرو لو رفت؛ طراحی گوشی خوش قیمت جدید شیائومی را ببینید

با فاش شدن تصاویر پوکو X4 پرو، پازل اطلاعات فاش شده از گوشی میان‌رده جدید برند پوکو شیائومی یک هفته پیش از رونمایی رسمی آن، تکمیل شد.

رندرهای گوشی پوکو ایکس ۴ پرو به بیرون درز کرده است. هفته گذشته یک افشاگر رندرهای حاوی واترمارک این گوشی را منتشر کرده بود. سپس نوبت به انتشار تصاویر هندزآن این گوشی توسط یک نشریه آلمانی رسید که البته خیلی زود آن‌ها را حذف کرد. و حالا ایوان بلس، افشاگر مطرح دنیای دیجیتال جدیدترین تصاویر پوکو X4 پرو را منتشر کرده است.

تصاویر پوکو X4 پرو

شیائومی گوشی پوکو ایکس ۴ پرو را در سه رنگ زرد، آبی و مشکی وارد بازار خواهد کرد. همانطور که در این تصاویر جدید هم می‌بینید، در پشت قاب این گوشی یک ماژول بزرگ برای دوربین‌ها در نظر گرفته شده که در طرف راست آن لوگوی POCO و عبارت 108MP نقش بسته، در حالی که لنزهای دوربین همراه یک فلاش LED در طرف چپ قرار دارند. قاب پشتی این گوشی از الگوی طرح‌دار استفاده می‌کند و در پایین آن هم از عبارت 5G استفاده شده که به معنای پشتیبانی ایکس ۴ پرو از اینترنت 5G است.

در جلوی این گوشی یک نمایشگر با طراحی پانچ هول و حاشیه‌های باریکی در اطراف آن دیده می‌شود. شیائومی برای حفظ امنیت کاربران از یک حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی گوشی استفاده کرده است. گزارش‌های متعددی وجود دارد که ادعا می‌کنند این گوشی از نظر سخت افزاری کاملاً شبیه به ردمی نوت ۱۱ پرو 5G خواهد بود.

شایعات مختلف در مورد پوکو ایکس ۴ پرو

آنطور که شایعات نشان می‌دهد، گوشی جدید پوکو از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED بهره‌مند خواهد بود که گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌کند. این نمایشگر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی داشته و رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است. و در حالی که اندروید ۱۲ گوگل منتشر شده، اما این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد.

تصاویر پوکو X4 پرو نشان می‌دهد یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون حفره روی نمایشگر قرار گرفته و در پشت این گوشی از سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. دو سنسور دیگر گفته می‌شود ۸ مگاپیکسلی اولترا و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستند.

بیشتر بخوانید:

پوکو X4 پرو 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی در MWC 2022 معرفی خواهد شد

در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام حضور خواهد داشت و در دو نسخه با ۶ یا ۸ گیگ رم عرضه می‌شود که هر دو حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه می‌کنند و یک اسلات سیم کارت/ کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی گوشی را در اختیار شما می‌گذارند. این گوشی همچنین از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که با توان ۳۳ واتی به سرعت شارژ می‌شود.

گفته می‌شود این گوشی هفته آینده در رویداد جهانی MWC 2022 بارسلونا رونمایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*