پوکو X4 پرو

پوکو X4 پرو 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی در MWC 2022 معرفی خواهد شد

پوکو قصد دارد از مدل ایکس 4 پرو 5G در کنگره موبایل بارسلون رونمایی کند. پوکو X4 پرو 5G به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و از تراشه قدرتمندی بهره می‌برد.

گوشی پوکو X4 پرو 5G در اولین روز کنگره جهانی موبایل در ۹ اسفند ماه معرفی خواهد شد؛ اما چند روز مانده به معرفی رسمی، مشخصات این گوشی به صورت کامل لو رفته است.

لو رفتن مشخصات کامل پوکو X4 پرو 5G پیش از معرفی رسمی

پوکو X4 پرو

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، گوشی جدید پوکو از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از شبکه 5G به لطف استفاده از تراشه اسنپدراگون 695 توسط پوکو میسر شده است. این تراشه ۶ نانومتری دارای هشت هسته پردازشی است و قادر است زمینه اتصال به شبکه 5G با موج‌های باند زیر ۶ گیگاهرتز و mmWave را فراهم کند.

پیشتر چنین چیزی را در گوشی ردمی نوت 11 پرو دیده بودیم و نگاهی سریع به مشخصات و طراحی دستگاه نشان می‌دهد که پوکو X4 Pro عملا همان مدل ردمی نوت 11 پرو است. به هر حال از آنجایی که ردمی و پوکو هر دو زیر مجموعه شیائومی هستند، خیلی نمی‌توان به خاطر این شباهت از آنها خرده گرفت.

پوکو X4 پرو

پوکو X4 پرو به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز مجهز شده است. این گوشی همچنین از ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

شیائومی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. هنوز نمی‌دانیم که آیا شرکت سازنده این شارژر را در جعبه محصول قرار داده است یا اینکه کاربران مجبورند آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

بخش زیادی از بدنه پشتی گوشی جدید پوکو توسط مجموعه دوربین اشغال شده است. در این مجموعه دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. برند پوکو هم روبروی دوربین اصلی جا خوش کرده است. طراحی بخش دوربین شاید برخی از کاربران را به یاد شیائومی می 11 اولترا بیندازد.

پوکو X4 پرو

پیشتر گفته شده بود که قرار است این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شود؛ اما ظاهرا کاربران می‌توانند Poco X4 Pro 5G را در رنگ زرد هم خریداری کنند. پوکو جدید از رابط کاربری MIUI 13 بهره خواهد برد.

گوشی‌های پوکو معمولا ترکیب خوبی از قیمت و امکانات را ارائه می‌دهند و انتظار داریم که این مورد برای پوکو X4 پرو 5G نیز صدق کند. تا به این لحظه شایعات به برچسب قیمتی ۳۵۰ یورویی این گوشی اشاره داشته‌اند؛ اما این قیمت ممکن است تا معرفی رسمی تغییر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*