تصاویر ردمی K50 پرو

تصاویر ردمی K50 پرو را قبل از رونمایی رسمی تماشا کنید

با نزدیک شدن به رونمایی ردمی از گوشی تصاویر ردمی K50 پرو، تصاویری از پرچمدار جدید ردمی منتشر شده که طراحی این گوشی زیبا را فاش می‌کند.

هفته گذشته شیائومی از گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ، به عنوان اولین گوشی خانواده K50 کمپانی ردمی رونمایی شد. اما هنوز نسخه معمولی و پرو این خانواده معرفی نشده‌اند. در همین حال، یک افشاگر مطرح به نام OnLeaks تصاویری از رندرهای گوشی ردمی K50 پرو را منتشر کرده که طراحی این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

تصاویر ردمی K50 پرو

طراحی ردمی کی ۵۰ پرو با یک جزیره دوربین بزرگ‌تر از نسخه گیمینگ که از سه دوربین با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند، متمایز می‌شود. جزئیاتی از ماژول‌های دوربین کمکی قاب پشتی آن در دست نیست، ولی حدس اینکه یکی از آن‌ها دوربین اولترا واید هست هم کار سختی نیست.

مشخصات فنی ردمی K50 پرو

در جلوی این گوشی یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مسطح با یک حفره در مرکز بخش بالایی صفحه قرار دارد. جزئیات خاصی از این نمایشگر در دست نیست، ولی ما حدس می‌زنیم که آن از نوع OLED بوده و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه کند. ابعاد گوشی جدید ردمی ۱۶۳.۲ در ۷۶.۲ در ۸.۷ میلی‌متر است و در قلب تپنده آن از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

ردمی کی ۵۰ پرو از یک باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی خواهد گرفت که خودش با توان فوق‌العاده ۱۲۰ واتی، در عرض چند دقیقه شارژ کامل می‌شود. در نهایت باید به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی در رأس بخش نرم افزاری این گوشی اشاره کرد. انتظار می‌رود شیائومی این نسخه را اواسط سال ۲۰۲۲ معرفی و وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*