منتظر دو ویژگی Incredible Touch و فورس تاچ در گوشی جدید هواوی باشید

کمپانی هواوی دو تیزر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده که در یکی از آن شاهد یک ویژگی جدید با نام Incredible Touch هستیم و در دیگری به قابلیتی شبیه به فورس تاچ (Force Touch) آیفون اشاره شده که احتمالا هواوی نیز قرار است از آن در گوشی های جدید خود استفاده کند.انتظار می رود هواوی در نمایشگاه IFA 2015 از محصول جدیدی رونمایی کند.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تاکنون شایعات مختلفی منتشر شده مبنی بر اینکه اپل تکنولوژی فورس تاچ را در نسل بعدی آیفون‌هایش معرفی خواهد کرد. ویژگی فورس تاچ این امکان را به کاربر می‌دهد که با میزان فشاری که به صفحه‌ی لمسی اعمال می‌کند، دستورالعمل‌های مختلفی را اجرا کند یا منوهای خاصی را باز کند. به عبارت دیگر، گوشی آیفون می‌تواند میان یک تپ عادی و تپی با فشار بیشتر تمایز قائل شود.

Incredible-Touch-1

نمی توان با قاطعیت گفت که تیرز جدید هواوی دقیقا به چه چیزی اشاره می‌کند، اما احتمال دارد نوید قابلیتی مشابه تکنولوژی فورس تاچ را در محصول جدید هواوی بدهد. در واقع جمله‌ی چینی درج شده در تصویر به این معنی است: “آیا فشار دادن می‌تواند متفاوت باشد؟” این جمله نشان می‌دهد که گوشی بعدی این شرکت قابلیت تشخیص لمس‌های عادی و محکم را خواهد داشت.

Incredible-Touch-2

هواوی همچنین در تیزری دیگر به امکان فعال نمودن اپلیکیشن ها  با نوشتن حرف ابتدای نام آن اپلیکیشن اشاره کرده که در این تصویر حرف C ابتدای کلمه Camera برای باز کردن اپلیکیشن دوربین نشان داده شده است.بر اساس متن داخل این تصویر ، به نظر می رسد که هواوی این ویژگی را Incredible Touch نام گذاری کرده باشد.

براساس شایعات، این ویژگی ها به گوشی هواوی Mate S راه خواهند یافت؛ اما هواوی هنوز این موضوع را تایید نکرده و برای روشن شدن موضوع می بایست تا نمایشگاه IFA 2015 صبر کنیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اون موردی که با نوشتن حروف برنامه رو باز میکنه همین الان تو گوشی honor 4c که گرفتم هست و وقتی صفحه خاموش هست اگه حروف رو بنویسیم برنامه رو باز میکنه مثل C برای دوربین یا M برای موسیقی