فلش درایو USB-C سامسونگ

فلش درایو USB-C سامسونگ معرفی شد؛ جایگزین کارت حافظه microSD در گوشی‌ها

فلش درایو USB-C سامسونگ در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شد. سرعت انتقال این حافظه بسیار بالاست و به گوشی، لپ تاپ و تبلت شما متصل می‌شود.

جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ (گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا) فاقد اسلات کارت حافظه microSD هستند، اما این بدان معنا نیست که هیچ راهی برای ارتقا حافظه داخلی گوشی وجود ندارد. غول کره‌ای از فلش درایو‌ جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند برای ذخیره داده‌ها یا انتقال فایل به سیستم دیگری، به آسانی به گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپی شما متصل شود.

فلش درایور USB-C سامسونگ که به پورت تایپ C دستگاه شما متصل می‌شود در سه نسخه ۶۴ گیگ (MUF-64DA) ۱۲۸ گیگ (MUF-128DA) و ۲۵۶ گیگ (MUF-256DA) عرضه خواهد شد. همچنین از چیپ‌های فلش NAND سامسونگ و پشتیبانی از استاندارد USB 3.2 Gen 1 نیز بهره می‌برد. سامسونگ وعده می‌دهد این فلاش درایو تایپ C بتواند با حداکثر سرعت ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه داده‌ها را بخواند. این سرعت به قدری زیاد است که فلش درایو سامسونگ می‌تواند تنها در عرض چند ثانیه صدها عکس یا فیلم 4K/8K را انتقال دهد.

فلش درایو USB-C سامسونگ

فلش درایو‌های جدید سامسونگ ابعاد بسیار کوچکی دارند. وزن آن‌ها تنها ۳.۴ گرم است و ابعادشان هم ۳۳.۷ در ۱۵.۹ در ۶.۴ میلی‌متر خواهد بود. آن‌ها ضد آب، مقاوم در برابر سقوط، ضد آهنربا، مقاوم در برابر درمای غیراستاندارد و دارای بدنه‌ای ضد اشعه X هستند؛ بنابراین نیازی نیست که نگران اطلاعات ذخیره شده خود در فلش درایو USB-C سامسونگ باشید. سامسونگ همچنین روی هر یک از این دستگاه‌ها، ضمانت ۵ ساله را ارائه می‌کند. اگرچه هنوز قیمت این دستگاه مشخص نیست، ولی به زودی وارد بازار خواهد شد.فلش

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*