محله مارینا دبی

محله مارینا دبی

اگر می‌خواهید به دبی سفر کنید حتما برای سفر خود برنامه منظمی داشته باشید. دیدنی‌ها، مراکز خرید و تفریح دبی برای یک سفر چند‌ روزه شما را به خود مشغول خواهد کرد و جای خالی در سفر خود پیدا نمی‌کنید. معمولا ما برای مواردی مانند قیمت هتل یا قیمت بلیط تهران دبی تحقیق و مطالعه می‌کنیم اما درباره دیدنی‌ها و برنامه‌ریزی برای سفر جستجویی نمی‌کنیم.

یکی از محله‌های زیبای دبی که حتما باید وقتی را برای بازدید از آن اختصاص دهید، منطقه مارینا دبی است. روز پر‌هیجانی که در مارینا خواهید گذراند به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در سفر شما تبدیل می‌شود که تا مدت‌ها از آن با شور و نشاط یاد خواهید کرد. مارینا دبی یکی از لوکس‌ترین و مهم‌ترین محله‌های دبی است و جاذبه‌های فراوانی برای مسافران در دل خود دارد.

در این مطلب می‌خواهیم درباره محله لوکس و توریستی مارینا دبی صحبت کنیم. اگر هنوز رزرو هتل در دبی را برای سفر خود انجام نداده‌اید کمی صبر کنید و تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

درباره محله مارینا دبی

دبی یکی از شهر‌های توریستی جهان است که در سال‌های اخیر توانسته جذب مسافران بیشتری داشته باشد. محله‌ها و منطقه‌های زیبایی در دبی هستند که بهتر است قبل از سفر درباره آن‌ها تحقیق کرده باشید. دبی مارینا یکی از محله‌های زیبای دبی است که در این مقاله درباره آن مطالبی را توضیح می‌دهیم.

اگر درباره قیمت بلیط تهران دبی یا موارد دیگری تحقیق می‌کنید بهتر است درباره هتل محل اقامت و دیدنی‌های دبی نیز مطالبی را جستجو کنید. پروژه بزرگ دبی مارینا برای زیبا‌تر کردن دبی و جذب مسافران ایجاد شد. در منطقه دبی مارینا از طریق یک کانال مصنوعی با طول 3 کیلومتر، آب از خلیج‌فارس به خشکی کشانده شده است. فضای دبی مارینا طوری طراحی شده تا مسافران حدود 8 کیلومتر مسافتی زیبا و جذاب برای پیاده‌روی داشته باشند.

محله مارینا دبی

پروژه دبی مارینا از مکانی در اقیانوس آرام با نام False Creek الهام گرفته شده است. جاده ساحلی دورتادور مارینا زیبایی بیشتری به منطقه داده و در انتها به جاده‌ای می‌رسد که از آن می‌توان نخل جمیرا را دید. همه این موارد باعث شده تا مسافران زیادی بازدید از مارینا دبی را در برنامه سفر خود داشته باشند.

تور‌های بسیاری نیز قسمتی از برنامه‌های سفر را به جاذبه‌های این منطقه اختصاص می‌دهند. اگر دوست دارید در یکی از مناطق زیبا و لوکس دبی اقامت داشته باشید، بهتر است برای رزرو هتل در دبی، یکی از هتل‌های منطقه مارینا را انتخاب کنید. مارینا دبی دو فاز دارد که در ادامه درباره آن‌ها مطالب مختصری را مطالعه خواهید کرد.

فاز اول دبی مارینا

فاز اول پروژه دبی مارینا، 25 هکتار است و شامل برج‌های مارینا دبی است که 6 ملک خصوصی هستند. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خوبی در این قسمت هستند که بعد از یک پیاده‌روی لذت‌بخش می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و استراحت کنید. اگر به تفریحات دریایی علاقه دارید بهتر است زمانی از سفر خود در این منطقه را به قایق‌سواری اختصاص دهید.

فاز دوم دبی مارینا

ساختمان‌ها و برج‌های بلند شاید ما را یاد شلوغی شهر‌های بزرگ بیندازد ولی برج‌های فاز دوم دبی مارینا زیبایی خاصی دارند و ایستادن میان آن‌ها صحنه جالبی برای تماشا خواهد بود. اغلب برج‌های این قسمت حدود 250 تا 300 متر ارتفاع دارند و مسافران زیادی برای تماشای برج‌های معروف آن مانند برج اوشن هایتس، برج سفلی، برج بینهایت یا مارینا پیناکل به دبی سفر می‌کنند.

محله مارینا دبی

برج پنتیوم با ارتفاع بیش از 500 متر نیز یکی از برج‌های زیبا منطقه مارینا است که بد نیست برای تماشای آن، زمانی را در برنامه‌های خود اختصاص دهید. فاز دوم پروژه دبی مارینا در حال ساخت و تکمیل است.

اقامتگاه جمیرا و جاذبه‌های دبی مارینا

اگر دوست دارید برای رزرو هتل در دبی یا سکونت در این شهر منطقه دبی مارینا را انتخاب کنید، حتما نگاهی به اقامتگاه زیبای جمیرا در کنار خلیج‌فارس داشته باشید.

این اقامتگاه قرار است به بزرگ‌ترین اقامتگاه جهان تبدیل شود. این اقامتگاه 40 برج مسکونی و هتل را خود جای خواهد داد و میزبان حدود 15000 نفر خواهد بود. این پروژه از سال 2002 کار خود را آغاز کرده است. پنج هتل در این منطقه می‌بینید که دو تا برای اقامت و سه تا دیگر برای مراسم‌های مختلف استفاده می‌شوند.

سخن آخر

یکی از مناطق لوکس دبی که مراکز خرید بزرگی را در دل خود جای داده است، دبی مارینا است. در سفر به دبی حتما برای همه لحظات خود برنامه داشته باشید و درباره همه مواردی که نیاز دارید از قیمت بلیط تهران دبی گرفته تا این که زمان خود را در کدام منطقه یا مرکز خرید بگذرانید تحقیق کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا حدودی درباره منطقه مارینا دبی صحبت کرده و شما را با برخی ویژگی‌های آن آشنا کنیم. برای این که اطلاعات بیشتری درباره هتل‌های دبی مارینا یا تور‌های دبی به دست آورید حتما سری به سایت علی بابا بزنید و از قسمت جستجوی آن برای پیدا کردن مطالبی که می‌خواهید، استفاده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*