سامسونگ گلکسی A53 5G

مشخصات فنی 4 گوشی جدید سامسونگ گلکسی A73, A53, A33 و A23 لو رفت

سامسونگ در ماه‌های آینده نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود را معرفی خواهد کرد و حالا مشخصات فنی بیشتر این گوشی‌ها یعنی گلکسی A33، A53، A23 و A73 لو رفته است.

با این که سامسونگ بیشتر برای تبلیغ و بازاریابی گوشی‌های پرچمدارش هزینه می‌کند اما همیشه سری گلکسی A، جزو پرفروش‌ترین محصولات این شرکت بوده است. کم کم در حال نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید گوشی‌های میان‌رده سامسونگ از سری گلکسی A هستیم و امروز، مشخصاتی از گوشی‌های گلکسی A33، A53، A23 و A73 به صورت غیررسمی رسانه‌ای شده است.

یکی از افشاگران دنیای گوشی‌های هوشمند که در توییتر با نام Shadow_Leak شناخته می‌شود، مشخصات این چهار گوشی میانرده سامسونگ را رسانه‌ای کرده است. در نسل جدید گوشی‌های میان‌رده سامسونگ نباید توقع پیشرفت بزرگی را داشته باشید اما این گوشی‌ها می‌توانند جزو میان‌رده‌های خوب بازار امسال باشند و مشتریان زیادی را جذب کنند.

مشخصات گلکسی A73 سامسونگ

ابتدا با گران‌ترین با کیفیت‌ترین گوشی یعنی گلکسی A73 سامسونگ آشنا خواهیم شد. این گوشی سامسونگ به صفحه نمایشی 6.7 اینچی از نوع امولد مجهز خواهد بود. رزولوشن نمایشگر این گوشی مشخص نیست اما نرخ نوسازی، 120 هرتز است. بهتر است بدانید نسل قبلی این گوشی، به نمایشگری 90 هرتزی مجهز شده بود.

گلکسی A53

امسال هم سامسونگ از تراشه‌های تولیدی کوالکام کمتر استفاده می‌کند. اما اگر شما هم جزو طرفداران اسنپدراگون و سامسونگ هستید، احتمالا باید سراغ این مدل بروید. قلب تپنده این گوشی سامسونگ، اسنپدراگون 750 جی خواهد بود که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به آن نیرو خواهد داد. خبری از پشتیبانی از شارژ با سرعتی دیوانه‌وار مانند برخی گوشی‌های شیائومی نیست اما خوشبختانه گلکسی A72، از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین این گوشی میانرده پریمیوم سامسونگ چهارگانه خواهد بود. حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی است دیگر دوربین‌ها 12، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهند بود. این دوربین‌ها احتمالا دوربین اولترا واید، ماکرو و حسگر عمق باشند.

مشخصات گوشی گلکسی A53

گوشی‌های گلکسی A5x سامسونگ همیشه جزو پرفروش‌ترین‌های بازار بوده‌اند. مشخصات منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهند باز هم با یک گوشی مناسب برای اکثر کاربران طرف هستیم. نمایشگر این مدل 6.52 اینچی است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. رزولوشن صفحه نمایش نیز فول اچ دی پلاس خواهد بود.  این گوشی به تراشه اگزینوس 1200 که یکی از جدیدترین تراشه‌های تولیدی سامسونگ است مجهز می‌شود. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی خواهد بود و دیگر دوربین‌ها 12، 5 و 5 مگاپیکسلی خواهند بود. این گوشی هم ظاهرا از شارژ سریع 25 واتی بهره خواهد برد.

مشخصات گلکسی A23 و A33 سامسونگ

گلکسی ای 33 سامسونگ از تکنولوژی 5G پشتیبانی خواهد کرد. نمایشگر این گوشی 6.4 اینچی و رزولوشن آن فول اچ دی پلاس خواهد بود. سامسونگ این گوشی را به تراشه دایمنسیتی 720 مدیاتک مجهز خواهد کرد. دوربین اصلی در این گوشی 48 مگاپیکسلی و دیگر دوربین‌ها 8، 5 و 2 مگاپیکسلی هستند. این میان رده اقتصادی سامسونگ به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی ای 33

دیگر گوشی میان رده اقتصادی سامسونگ در سال جاری میلادی، گلکسی A32 خواهد بود. این مدل به نمایشگری 6.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز خواهد بود. این گوشی از تراشه دایمنسیتی 700 مدیاتک بهره خواهد برد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دیگر دوربین‌ها 8، 2 و 2 مگاپیکسلی خواهند بود. ظرفیت باتری هنوز مشخص نیست اما می‌دانیم این گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی A23 سامسونگ

بهتر است بدانید دو گوشی اول این مطلب از زمان عرضه به اندروید 12 و آخرین نسخه رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ مجهز خواهند بود. متاسفانه گلکسی A33 و A23، در زمان عرضه دارای اندروید 11 هستند. البته مدتی پس از عرضه، این دو گوشی هم به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ مجهز خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*