شیائومی بلک شارک 4 پرو

شیائومی بلک شارک 4 پرو روانه بازار جهانی شد + قیمت

پس از فاصله‌ای یک ساله، سرانجام فروش جهانی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 4 پرو – Xiaomi Black Shark 4 Pro با قیمت و امکاناتی که در ادامه می‌خوانید آغاز شد.

حدوداً یک سال پیش بود که شیائومی از گوشی گیمینگ و پر قدرت بلک شارک 4 پرو رونمایی کرد. تاکنون خبری از عرضه جهانی این محصول نبود، اما حالا خبر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد این گوشی را وارد بیش از ده‌ها بازار بزرگ جهانی کند. نسخه اصلی بلک شارک ۴ نیز از ماه مه گذشته وارد بازار شده است. بنابراین فقط مدل بلک شارک ۴ اس پرو که قدرتمندترین نسخه این سری است، هنوز آماده ورود به بازار نشده است.

گوشی بلک شارک ۴ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام قدرت می‌گیرد و قرار است در دو نسخه مختلف وارد بازارهای جهانی شود. یکی از آن‌ها ۸ گیگ رم +‌ ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و دیگری ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را ارائه می‌کند. البته سومین نسخه این گوشی با ۱۶ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی نیز تولید شده است، اما شیائومی این نسخه را فقط در چین عرضه می‌کند. روی این گوشی همچنین رابط کاربری JOYUI 12.5 نصب است که یک پوسته اندرویدی سفارشی بر پایه MIUI 12.5 است.

شیائومی بلک شارک 4 پرو

یکی از امکانات جالب توجه این گوشی پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۱۲۰ واتی، درست مثل نسخه چینی خود است. این درحالیست که بعضاً مشاهده می‌شد نسخه بین‌المللی گوشی‌های چینی از سرعت شارژ پایین‌تری در مقایسه با نسخه‌های چینی خود بهره می‌برند.

قیمت شیائومی بلک شارک 4 پرو

شما برای خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی بلک شارک ۴ پرو باید ۵۸۰ دلار و برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن باید ۶۸۰ دلار بپردازید. شیائومی این گوشی را در سه رنگ Shadow Black و Misty Grey و همچنین Cosmos Black عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*