مانیتورهای جدید سامسونگ

با نوآوری‌های مانیتورهای جدید سامسونگ آشنا شوید

مانیتورهای جدید سامسونگ شامل سری اودیسه و سری Smart توانستند رکوردهای جدیدی را در بخش نوآوری به ثبت برسانند. در ادامه با نوآوری‌های این مانیتورها آشنا می‌شویم.

سامسونگ اخیرا در نمایشگاه CES 2022 از مانیتورهای جدید خود شامل شامل مدل‌های اودیسه Neo G8، M8، S8 و اودیسه Ark پرده برداشت؛ مانیتورهایی که توانستند در این نمایشگاه جوایز نوآوری متعددی را به خود اختصاص دهند. همچنین مانیتورهای جدید سامسونگ برای ششمین سال متوالی توانستند جایزه نوآوری نمایشگاه CES را دریافت کنند. در این دوره مانیتورهای سامسونگ 8 جایزه نوآوری و یک جایزه بهترین نوآوری را از آن خود کردند که رکورد جدیدی  محسوب می‌شود. ضمن این که مانیتور 32 اینچی اودیسه Neo G8 توانست جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES را نیز به خود اختصاص دهد.

آشنایی با نوآوری‌های مانیتورهای جدید سامسونگ

برخورداری از نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز

مانیتورهای جدید سامسونگ

مدل اودیسه Neo G8 به عنوان نخستین مانیتور 4K جهان محسوب می‌شود که از نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز برخوردار است. این مانیتور از طراحی خمیده با شعاع 1000R بهره می‌برد و به واسطه واکنش یک میلی ثانیه‌ای خود می‌تواند تجربه‌ای عالی را برای گیمرها فراهم سازد.

این مانیتور می‌تواند با ویژگی‌هایی چون Quantum Mini LED، Quantum HDR 2000، روشنایی 2 هزار نیت و کنتراست استاتیک 1,000,000:1 کیفیت تصویری خارق‌العاده را ارائه دهد. همچنین این مانیتور ظریف‌ترین جزئیات را برای ایجاد تجربه بصری فراگیر به تصویر خواهد کشید.

سامسونگ سری اودیسه را به شکل ویژه برای گیمرها طراحی کرده است و سری جدید آنها از تجربه بصری کاملا جدید و نوآورانه بهره می‌برند. همچنین سامسونگ تا قبل از معرفی سری جدید، مدل‌های G7، G9 و Neo G9 از سری اودیسه را به بازار عرضه کرده است.

مانیتورهای هوشمند با قابلیت‌های پیشرفته

مانیتورهای جدید سامسونگ

اولین مدل از سری جدید مانیتورهای سری Smart سامسونگ در سال 2020 رونمایی شد. این مانیتورهای جدید سامسونگ همانند تلویزیون‌های این شرکت کره‌ای از سیستم عامل تایزن بهره می‌بردند و به گونه‌ای طراحی شدند تا به نیاز کاربران در دوران شیوع کرونا پاسخ دهند. از این رو این مانیتورها برای افرادی که قصد دارند خانه خود را به اتاق کار، باشگاه ورزشی، سالن سینما و مکانی برای بازی‌های کامپیوتری تبدیل کنند، گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شوند.

مانیتورهای M8 به عنوان نسل جدید مانیتورها سری Smart ‌به‌شمار می‌روند که از ابعاد 32 اینچی با ویژگی‌های پیشرفته و نوآورانه بهره می‌برند. ضخامت این مانیتور فقط ۱۱.۴ میلی‌متر بوده که از نسل قبلی حدود سه چهارم باریک‌تر است و فضای کاری بزرگتری را به همراه خواهد داشت.

مانیتور M8 با روشنایی 400 نیت، نمایش 1.07 میلیارد رنگ ،پوشش 99 درصدی طیف رنگی sRGB و رزولوشن UHD می‌تواند هر سند، عکس، ویدیو و محتوایی را به شکل دقیق و واقعی به نمایش بگذارد. این مانیتور از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های تلویزیون‌های هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین به عنوان یک مرکز کنترل SmartThings بدون نیاز به کامپیوتر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین کاربران با مانیتورهای سری Smart سامسونگ می‌توانند بدون نیاز به کامپیوترها و لپ تاپ‌ها نیز به اسناد و فایل‌های خود دسترسی پیدا کنند. ضمن این که با قابلیت وای فای و بلوتوث در این مانیتورها می‌توان به شکل بی‌سیم به گوشی‌ها و تبلت‌ها متصل شد. سامسونگ برای مانیتور هوشمند M8 یک دوربین مغناطیسی متحرک SlimFit را نیز در نظر گرفته است که در زمان دورکاری و نیاز به تماس ویدیویی می‌تواند تصاویر شفاف و واضحی را ارسال کند. این مانیتور از برنامه‌های محبوب تماس ویدیویی چون Google Duo نیز پشتیبانی می‌کند.

ارائه تصویر با بالاترین کیفیت

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ از سری جدید مانیتورهای خود با نام مانیتورهای مانیتورهای وضوح بالا (High-Resolution) پرده برداشت که این مانیتورهای جدید سامسونگ با قابلیت‌های متنوع خود می‌توانند به نیازهای کاربران اداری و خانگی پاسخ دهند. این مانیتورها با کیفیت تصویر فوق‌العاده و طراحی مناسب خود نسبت به رقبا در سطح بالایی قرار دارند.

سامسونگ در سال 2022 نسل جدیدی از این سری مانیتورهای خود را معرفی کرد. مانیتور S80PB به عنوان جدیدترین مدل از مانیتورهای وضوح بالا سری S8 سامسونگ محسوب می‌شود که در دو مدل 27 و 32 اینچی روانه بازار شده است. این مانیتورها از وضوح تصویر UHD برخوردارند و می‌توانند سطح بالایی از دقت را برای طراحان و ویرایشگران محتواهای تصویری ارائه دهند.

همچنین این مانیتور با پوشش حداکثر 98 درصدی طیف رنگ‌های DCI-P3 می‌تواند رنگ‌های غنی و طبیعی گسترده‌ای را ارائه دهد. مانیتور S80PB با پشتیبانی از HDR™ 600 قادر است تجربه بصری چشمگیری را نسبت به مدل قبل خود ارائه دهد. این مانیتور همچنین نخستین مانیتوری در جهان محسوب می‌شود که توانسته تاییدیه عدم بازتاب نور محیط یا Glare Free را از آزمایشگاه UL اخذ کند. همچنین روی صفحه نمایش اصلی این مانیتور یک لایه مات وجود دارد تا علاوه بر جلوگیری از بازتاب نور محیط باعث تمرکز بیشتر کاربران شود.

مانیتورهای S80PB از درگاه‌های USB Type-C و LAN با قابلیت شارژ 90 واتی نیز بهره می‌برند که کاربران به کمک آنها می‌توانند لپ تاپ‌ها و گوشی‌های خود شارژ کنند. برای این مانیتورها پایه مانیتور با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش نیز در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند آن را متناسب با نوع کارکرد خود کنترل و بهینه کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.