مایکروسافت نسل جدید تبلت‌های سرفیس خود را در دو اندازه‌ی متفاوت عرضه می کند

مدتی است که شایعه شده مایکروسافت بزودی نسل جدید تبلت های سرفیس خود را به عنوان جانشین سرفیس پرو ۳ معرفی خواهد کرد.چند روز پیش هم مشخصات منتسب به سرفیس پرو ۴ مایکروسافت در فضای مجازی منتشر گردید.امروز گزارشی منتشر شده که بر اساس آن مایکرسافت قصد دارد نسل جدید تبلت های سرفیس خود را در دو اندازه ی ۱۲ اینچی و ۱۳ یا ۱۴ اینچی به بازار عرضه کند.

این گزارش از سوی دیجی تایمز و به نقل از یک منبع تایوانی منتشر شده است، که این منبع تایوانی در رابطه با شایعات قبلی خود بسیار غیر قابل اعتماد عمل کرده است.در این رابطه اعلام شده است که:

گزارش شده است که مایکروسافت در حال توسعه ی دو نسخه از تبلت های سرفیس نسل آینده است، یکی از این نسخه ها با صفحه نمایش ۱۲ اینچی همراه است و نسخه ی دیگر صفحه نمایشی ۱۳ یا ۱۴ اینچی خواهد داشت.

هر دو نسخه ی این دستگاه ها با مشخصات سخت افزاری قدرتمند همراه خواهند بود، که سود خوبی را برای تامین کنندگان قطعات این دستگاه ها به ارمغان می آورند، با توجه به گفته ی منبع، این تبلت ها تا پایان امسال (سال میلادی) معرفی خواهند شد.
به طور معمول شایعات منتشر شده از منبع مذکور که توسط دیجی تایمز منتشر می شوند، اکثراً اشتباه هستند و به واقعیت نمی پیوندند. با این حال، Paul Thurrott، روزنامه نگار و پیگیر مسائل مایکروسافت در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرده است که این گزارش منتشر شده از دیجی تایمز ممکن است صحیح باشد.

همچنین پیش از این شایعه شده بود که معرفی رسمی نسل جدید تبلت های سرفیس در یک رویداد مطبوعاتی بزرگ در شهر نیویورک و در ماه اکتبر صورت خواهد گرفت. به هر حال و با وجود این همه شایعه که تا به امروز منتشر شده است، باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: WINDOWS CENTRAL

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*