عملکرد باتری گلکسی S22 الترا

مقایسه عملکرد باتری گلکسی S22 اولترا با سایر پرچمداران

در این ویدیو عملکرد باتری گلکسی S22 اولترا با پرچمداران اپل و سایر نسخه‌های خانواده‌ی گلکسی S22 مقایسه می‌شود.

امروزه بیش از هرزمان دیگری از تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنیم؛ برای ارتباط با دیگران، سرگرم شدن در اوقات فراغت و حتی رسیدگی به برخی از مشغله‌های شغلی و تحصیلی به موبایل‌ها وابسته‌ایم. به همین خاطر میزان ظرفیت باتری، سرعت شارژ و شارژدهی آن‌ها بسیار مهم است.

گلکسی اس 22 اولترا از یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 45 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی بهره می‌برد که روی کاغذ و از لحاظ عددی قابل قبول به‌نظر می‌رسد، اما عملکرد این باتری در واقعیت چگونه است؟

در این ویدیو میزان بازدهی و عملکرد باتری گلکسی S22 اولترا با آیفون 12 و 13 پرومکس به همراه گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس با یکدیگر مقایسه شده است تا ببینیم در زمینه‌ی شارژدهی گوشی‌های گران قیمت سامسونگ عملکرد بهتری دارند یا آیفون‌ها برنده‌ی این رقابت خواهند بود.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با لبه‌های نوک تیز و طراحی متفاوت قاب پشتی و دوربین‌هایش کاملاً با دو مدل دیگر سری S22 متمایز ظاهر شده است. در پنل پشتی و جلویی این گوشی شیشه و فریم آلومینیومی به‌کار رفته و رنگ‌بندی آن اکنون متنوع‌تر از گذشته شده و به جز مشکی و سفید، در رنگ قرمز نیز عرضه می‌شود. لبه‌های تیز و عرض بیشتر باعث شده این گوشی بسیار بزرگ به نظر برسد و ظاهری شبیه به گوشی گلکسی نوت 20 اولترا داشته باشد.

گلکسی S22 اولترا ابعاد 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی‌متری دارد و 227 گرم وزن آن است. اگرچه این گوشی بزرگ و کمی عریض بوده، اما ارتفاع آن نسبت به نسل گذشته کم‌تر کاهش یافته و وزن‌اش هم 2 گرم سبک‌تر شده است. به این ترتیب گلکسی اس 22 اولترا طراحی مختص به خودش را دارد و با اس 22 و اس 22 پلاس متفاوت است. این درحالی‌ست که طراحی گوشی گلکسی اس 21 اولترا خیلی شبیه به دو مدل دیگر سری اس 21 بود.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra گران قیمت‌ترین گوشی سری S سامسونگ است. نسخه پایه این گوشی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی با قیمت 1200 دلار عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی عملکرد باتری گلکسی S22 اولترا چیست؟