سونی اکسپریا Z5 به دوربین ٢٣ مگاپیکسلی مجهز شده است

طبق برنامه ، کمپانی سونی قرار است در تاریخ دوم سپتامبر در نمایشگاه IFA 2015 پرچم دار جدید خود را با نام اکسپریا Z5 رونمایی کند.امروز تصاویری منتشر شده که نشان می دیهد این گوشی به دوربین اصلی ٢٣ مگاپیکسلی مجهز شده است.انتظار می رود همزمان با این این نسخه کامپکت آن هم رونمایی شود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

قبلا از این که شرکت سونی به صورت رسمی Z5 را معرفی کند چندین عکس مطبوعاتی از این گوشی منتشر شده است. به گفته XperiaBlog این تصاویر در شبکه رسانه ای اجتماعی موبایل سونی قرار گرفته بود ولی خیلی سریع از روی سایت برداشته شد. بر اساس آنچه در این عکس مطبوعاتی مشخص است دوربین عقب این گوشی ٢٣ مگاپیکسل و مجهز به سیستم هیبریدی اتوفوکوس می باشد. این سیستم بر روی Xperia M5 هم نصب شده بود.

Alleged-Sony-Xperia-Z5-3

در این تصاویر منتشر شده تنها قسمت پشت و کناری گوشی مشخص است اما به نظر می رسد طرح روی گوشی خیلی فرقی با گوشی +Xperia Z3 نداشته باشد.ظاهرا این گوشی هم مانند گوشی +Xperia Z3 دارای صفحه نمایشی ۵.٢ اینچی است اما هنوز مشخص نیست رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل باشد.

Alleged-Sony-Xperia-Z5-1

پردازنده این گوشی مدل اسنپدراگون کوالکام هشت هسته ای است و حافظه رم آن احتمالا ۴ یا ٣ گیگابایت می باشد. این گوشی ضد آب حداقل در سه رنگ تولید خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*