فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی

فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی، بیشتر شبیه به یک رویا است + ویدیو

فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی به عنوان جدیدترین نمایندگی Apple در امارات، افتتاح شد. معماری ساختمان این نمایندگی، بی‌نظیر است و نوعی شاهکار محسوب می‌شود.

در حالی که جنگ روسیه و اوکراین به بالاترین حد خود رسیده و بحث اجرای طرح صیانت از اینترنت ایران به مرحله جدی وارد شده است، می‌بینیم که نمایندگی جدید اپل در امارات افتتاح می‌شود. البته به نظر می‌رسد که کشورهای عربی به خصوص عربستان، قطر و امارات، برنامه‌های زیادی برای جذب سرمایه‌ گذاران آمریکایی و اروپایی دارند.

فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی

برای مثال همین چند هفته پیش بود که اپل از تاسیس آکادمی توسعه دهندگان خود برای دختران کشور عربستان سعودی خبر داد. به هر حال این کشورها انگار در یک خاورمیانه دیگر قرار دارند و با سرعت نور در حال پیشرفت هستند. فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی واقعا فراتر از یک نمایندگی معمولی Apple است. در ادامه به ساختمان زیبا و برنامه‌های آن نگاهی می‌اندازیم و در انتها فیلمی از این شاهکار را خواهیم دید.

معرفی فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی

فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی

این فروشگاه در جزایر ماریا (Al Maryah Island) شهر ابوظبی قرار دارد و جزوی از پاساژهای زیبای یاس اپل (Apple Yas Mall) است. آب‌نمای هوشمند دیواری این فروشگاه در ترکیب با خطوط طلایی دیوارها، صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کند. همچنین جالب است بدانید که سقف این ساختمان از فیبر کربن شیشه ساخته شده و همین موضوع، آن را به یک سانروف عظیم تبدیل کرده است.

فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی

علاوه بر این موارد، سنگ‌های گرانیت بزرگ مشکی که در ابعاد یک تکه برش خورده‌اند، با آب‌نما ترکیب می‌شوند و زیبایی دوچندانی دارند. سقف این فروشگاه با ارتفاع 21 متر، آن را به بلندترین سقف نمایندگی اپل تبدیل می‌کند و جالب است بدانید که نمای بیرونی این فروشگاه، تماما از شیشه ساخته شده. شاید بهترین منظره این فروشگاه به پرچمداران اپل برسد. قرار است جدیدترین و برترین محصولات اپل درست در قسمتی قرار بگیرند که به ساحل مشرف است و این موضوع به نوعی به آینده نگری اپل اشاره خواهد داشت.

فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی

مدیرعامل فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی در مورد معماری این ساختمان عنوان کرد:

ساکنین ابوظبی در گذشته‌های دور به شغل غواصی و صید مروارید مشغول بوده‌اند. ما هم برای ساخت این نمایندگی، از طرح‌‌های مروارید و صدف الهام گرفته‌ایم. بدون شک محصولات اپل، مروارید اصلی این ساختمان هستند که پشت آبنمای بزرگ ما به نمایش در می‌آیند.

فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی

در ادامه می‌توانید ویدیو کامل معرفی فروشگاه اپل ماریا در ابوظبی را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید آخرین اخبار رسمی و معتبر جنگ روسیه و اوکراین را از طریق این لینک بخوانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*