شایعه:ال جی جی ۴ پرو با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD و دوربین دوگانه در راه است

چندی پیش شایعه ای مبنی بر احتمال معرفی یک تبلت ۱۰.۱ اینچی از سوی ال‌جی در نمایشگاه IFA 2015 منتشر گردید.امروز در خبری جدید گفته شده که ال جی در این رویداد از عضو جدید خانواده گوشی های سری G4 خود با نام ال جی جی ۴ پرو ( LG G4 Pro ) رونمایی خواهد کرد.از مهمترین

به‌تازگی یک سایت کره‌ای اطلاعاتی را از فبلت جدید ال‌جی منتشر کرده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این محصول از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی QHD با وضوح تصویر ۱۴۴۰x2560 پیکسل بهره می‌برد. ال‌جی برای صفحه نمایش این محصول از تکنولوژی Quantum IPS که در گوشی G4 به کار رفته بود، استفاده کرده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی قدرتمندتر از G4 خواهد بود و از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برای آن استفاده شده است. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این فبلت از ۴ گیگابایت رم LPDDR4 استفاده می‌کند. لازم به‌ذکر است که شرکت سامسونگ از این رم‌ها برای گوشی گلکسی نوت ۵ استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قصد دارد از یک دوربین دوگانه برای این گوشی استفاده کند که از نظر کیفیت می‌تواند کاربران را تحت تاثیر قرار دهد.

قبلا شایعات زیادی درباره‌ی فبلت جدید ال‌جی منتشر شده بود و به احتمال زیاد تا چند روز آینده خبرهای بیشتری درباره آن شنیده خواهد شد. این امکان وجود دارد که فبلت G4 Pro در مهر ماه راهی بازار شود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازم که اسنپدراگون۸۱۰…مگه قرار نبود ۸۲۰ باشه