لپ تاپ تبدیل شونده جدید آرکاس معرفی شد

کمپانی فرانسوی آرکاس ( Archos ) از یک لپ تاپ تبدیل شونده جدید مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.این نوت‌بوک چند حالته ۱۱ اینچی از سخت افزار و امکانات خوبی برخوردار شده و در عین حال قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.طراحی این محصول به گونه ایست که کاربر را قادر می سازد از آن به عنوان یک تبلت و یا یک لپ تاپ استفاده کند.

آرکاس این لپ تاپ جدید را به همراه سایر محصولات خود به نمایشگاه IFA 2015 خواهد آورد.در ادامه با گجت نیوز همراهباشید تا با مشخصات سخت افزاری این محصول بیشتر آشنا شویم.Archos این نوت‌بوک را با قیمت ۲۵۰ یورو به فروش می‌رساند.

این شرکت قبلا با تولید تبلت و تلفن‌های همراه اندرویدی شناخته می‌شود که در چند وقت گذشته سعی کرده حضورش در بازار رایانه‌های شخصی را هم گسترش دهد و به همین دلیل یک نوت‌بوک جدید معرفی کرده است. این نوت‌بوک چند حالته شرکت Archos، به احتمال زیاد از آبان امسال راهی بازار می‌شود. البته این شرکت فعلا مدل‌های آزمایشی این محصول را در اختیار برخی از کاربران قرار داده است. اگر استقبال از این نوت‌بوک خوب باشد، Archos آن‌را در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد کرد.

برای این محصول سخت‌افزار زیر در نظر گرفته شده است:

صفحه‌نمایش: ۱۱.۶ اینچ با کیفیت ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل
پردازنده: Intel Atom x5-Z8300 چهار هسته‌ای
رم: ۲ گیگابایت
حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت حافظه
باتری: ۸۰۰۰ میلی‌آمپر
سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰
ابعاد: ۲۶۹.۳×۲۰۱.۸×۲۰.۱ میلی‌متر

Archos قیمت ۲۵۰ یورو را برای این محصول در نظر گرفته که با توجه به مشخصات بالا ، قیمتی بسیار مناسب به نظر می رسد.این محصول در مراسم IFA که در تاریخ ۱۳ شهریور در شهر برلین کشور آلمان برگزار می‌شود، به نمایش در خواهد آمد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را هم مشاهده کنید. با توجه به این تصاویر مشخص شده که صفحه نمایش این نوت‌بوک به شکل ۳۶۰ درجه حرکت می‌کند و کاربر می‌تواند از آن به عنوان یک تبلت هم استفاده کند. حتی با تغییر حالت صفحه نمایش می‌توانید از این محصول در شرایط مختلف استفاده کنید.

منبع : notebookcheck

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*