نسل سوم تبلت اقتصادی لنوو تب M10 Plus

نسل سوم تبلت اقتصادی لنوو تب M10 Plus با قیمت 189 دلار به بازار می‌آید

سومین نسل تبلت اقتصادی لنوو تب M10 Plus با یک نمایشگر بزرگ، ضخامت بدنه بسیار کم و امکاناتی خوب در کنار قیمت زیر ۲۰۰ دلاری معرفی شد.

به دنبال یک تبلت اندرویدی خوش قیمت می‌گردید؟ لنوو سومین نسل تبلت اقتصادی لنوو تب M10 Plus را با خودش به نمایشگاه MWC 2022 آورده که از یک نمایشگر بزرگ بهره می‌برد. نمایشگر ۱۰.۶۱ اینچی این تبلت کمی بزرگ‌تر از نمایشگر ۱۰.۳ اینچی دومین نسل این تبلت است که حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز کوچک‌تر شده است. این پنل از نوع LCD است که حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را هم ارائه می‌کند.

سومین نسل لنوو تب M10 Plus یک گزینه خوب برای کاربرانی است که به دنبال خرید یک تبلت برای سرگرمی و تماشای فیلم‌هایی با وضوح فول اچ‌دی، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی زیاد هستند. اما این فقط صفحه نمایش نیست که در نسل جدید تبلت لنوو ارتقا پیدا کرده است. آن از یک باتری ۷،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که نزدیک ۳ هزار میلی‌آمپر ساعت بزرگ‌تر از باتری به کار رفته در نسل گذشته است.

علی‌رغم این باتری بزرگ‌تر، لنوو موفق شده ضخامت دستگاه را کاهش دهد. این یک دستگاه با ضخامت ۷.۴۵ میلی‌متری است که با توجه به ضخامت کمش به راحتی در دست گرفته می‌شود و کاربر را دچار مشکل نمی‌کند. این تبلت با قلم Precision Pen 2 لنوو هم سازگار است تا بتوانید به لطف آن روی نمایشگر تب ام ۱۰ پلاس یادداشت‌برداری کرده یا آثار هنری خلق کنید.

قیمت تبلت لنوو تب ام ۱۰ پلاس

لنوو سومین نسل تبلت M10 Plus را با قیمت پایه ۱۹۰ دلاری وارد بازار خواهد کرد. این قیمت فوق‌العاده رقابتی، می‌تواند تبلت لنوو را به یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های اندرویدی سال‌های اخیر تبدیل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*