آنر واچ GS 3

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 با طرحی شیک و نمایشگر آمولد معرفی شد

آنر امروز از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام آنر واچ GS 3 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی از نوع امولد مجهز شده و مشخصات خوبی دارد.

جدیدترین ساعت هوشمند آنر با نام آنر واچ GS 3 رونمایی شد. شرکت آنر در کنار معرفی سری پرچمدار آنر مجیک 4 و آنر ایربادز 3 پرو، از یک ساعت هوشمند قدرتمند نیز رونمایی کرد. این ساعت وزن کمی دارد و صفحه نمایش آن از نوع امولد است. در زمینه طراحی هم این ساعت می‌تواند جزو بهترین‌های بازار باشد.

مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند آنر واچ GS 3

ساعت هوشمند آنر واچ جی اس 3، در زمینه طراحی از ساعت‌های کلاسیک الهام گرفته است. شاید بسیاری از کاربران سراغ ساعت‌های هوشمند اپل یا گلکسی واچ‌های سامسونگ بروند. اما اگر می‌خواهد در کنار ویژگی‌های مرسوم ساعت‌های هوشمند، از یک طراحی جذاب و کلاسیک که برای استایل‌های رسمی هم گزینه خوبی است بهره ببرید، شاید ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 گزینه بهتری برای شما باشد.

آنر واچ جی اس 3

اسمارت واچ آنر واچ جی اس 3 تنها 44 گرم وزن و 10.5 میلی متر ضخامت دارد. این ساعت هوشمند آنر از نمایشگری 1.43 اینچی از نوع امولد بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر 466 در 466 و تراکم پیکسلی، 326 PPI است. این میزان برای ساعت‌های هوشمند، عددی قابل قبول است. با توجه به این که ساعت Honor Watch GS 3 به گواهی استاندارد 5 ATM مجهز شده، می‌توانید با خیالی راحت با این ساعت شنا کنید و نگران خرابی نباشید.

این ساعت هوشمند به 4 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین آنر واچ GS 3 از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند. متاسفانه آنر اطلاعات کاملی از این ساعت منتشر نکرده و نمی‌دانیم سیستم عامل این مدل چیست. البته با توجه به این که نوع سیستم عامل اعلام نشده، احتمالا خبری از Wear OS نباشد و آنر این مدل را با سیستم عاملی شخصی‌سازی شده بر پایه لینوکس روانه بازار کند.

قابلیت‌های سلامتی‌محور ساعت هوشمند جدید آنر

شاید این تصور وجود داشته باشد که این ساعت با توجه به طراحی‌اش، کارایی زیادی برای ورزشکاران نداشته باشد. اما شرکت آنر در زمان معرفی این محصول اعلام کرد ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 می‌تواند بیش از 100 فعالیت ورزشی مختلف را پشتیبانی کند. همچنین با توجه به مجهز بودن ساعت آنر واچ جی اس 3 به جی پی اس داخلی، کاربران می‌توانند آمار دقیق‌تری از فعالیت‌هایی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی و … داشته باشند.

آنر واچ GS 3

یکی دیگر از ویژگی‌های حرفه‌‌ای این ساعت هوشمند آنر، مجهز بود به سنسور پی پی جی (Photoplethysmography) مجهز شده که می‌تواند سیگنال‌های اپتیکال را تشخیص دهد. مانند اکثر ساعت‌های هوشمند، این مدل هم می‌تواند از پس کارهایی مانند پایش ضربان قلب، کیفیت خواب کاربر و … نیز بر بیاید. سطح اکسیژن خون کاربران نیز می‌تواند توسط ساعت هوشمند جدید شرکت آنر بررسی شود.

دیگر قابلیت‌ها و قیمت آنر واچ جی اس 3

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند آنر واچ GS 3، باتری قدرتمند آن است. این ساعت می‌تواند با یک بار شارژ کامل، طبق ادعای سازنده تا 14 روز دوام بیاورد. جالب است بدانید گفته می‌شود با 5 دقیقه شارژ کردن، می‌توانید یک روز کامل از آنر واچ جی اس 3 استفاده کنید. با این حال عمر باتری در صورت روشن بودن تمام قابلیت‌ها و جی پی اس به شدت کاهش می‌یابد و ممکن است این ساعت بتواند با یک شارژ کامل تنها دو روز دوام بیاورد.

آنر واچ GS 3

ساعت هوشمند آنر واچ جی اس 3 در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی کلاسیک معرفی شده و در آینده‌ای نزدیک روانه بازارهای جهانی خواهد شد. همان طور که گفتیم هنوز شرکت سازنده اطلاعات زیادی را از این ساعت رسانه‌ای نکرده و نمی‌دانیم قیمت آنر واچ GS 3 در بازارهای جهانی چقدر است. البته این ساعت در کشور چین با توجه به هر نسخه، قیمتی حدودی بین 200 تا 230 دلار داشته است. در هر حال می‌توانید با دنبال کردن مطالب وب سایت گجت نیوز و صفحات ما در فضای مجازی، اطلاعاتی که در آینده از این ساعت منتشر می‌شود را پیگیری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*