سرعت اینترنت

سرعت اینترنت کشور 100 برابر می‌شود!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه پروژه فیبرنوری خانه‌ها و کسب و کارها در حال انجام است گفت سرعت اینترنت کشور ۱۰۰ برابر خواهد شد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعت شریف عنوان کرد سرعت اینترنت کشور تا پایان دولت سیزدهم ۱۰۰ برابر خواهد شد.

جزئیات افزایش سرعت اینترنت کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود بیان کرد پروژه فیبرنوری خانه‌ها و کسب و کارها (FTTH) در حال انجام است و بر اساس این پروژه تا پایان سال دولت سیزدهم سرعت اینترنت در کشور به میزان چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. وی افزود در این پروژه وسعت جغرافیایی بسیار حائز اهمیت است و کشورهایی با وسعت جغرافیایی مشابه ما ۱۰ سال برای تحقق چنین پروژه‌هایی زمان صرف کردند.

زارع پور تاکید کرد ما سعی داریم پروژه‌ای که سایر کشورها طی ۱۰ سال انجام داده‌اند را در بازه زمانی 3.5 ساله به انجام رسانده و در این مدت حدود 20 میلیون پورت فیبرنوری را در سراسر کشور راه‌اندازی کنیم. وی افزود این پروژه از 2 هفته قبل آغاز شده و با افتتاح نیم میلیون پورت توانستیم سرعت‌های حدود ۱ گیگابیت بر ثانیه را آزمایش کنیم.

وزیر ارتباطات در پایان گفته‌های خود خاطرنشان کرد راه‌اندازی شبکه پرسرعت و باکیفیت در سراسر کشور جزو برنامه‌های اساسی و راهبردی کشور است و به واسطه این پروژه مردم به اینترنت پرسرعت معادل ۱۰۰ برابر سرعت فعلی اینترنت دسترسی پیدا خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. همش چرت وپرته

    من یادمه ده سالی هست همینو میگن هر دولتی میاد

    گیریم به واقعیت هم پیوست وقتی اینترنت رو محدود کنن به چه دردی میخوره

  2. شما اول برو تکلیف طرح صیانت ات را روشن بکن یعنی برو یا از مجلس بکشش بیرون یا اینکه به شدت تعدیلش کن اینترنت فیبر نوری ملی ! کسی هزینه اش را نمیده داداش برین خودتون را گول بزنید اینطوری مثلا میخواهین به مردم باج بدهید با طرح صیانت موافقت بکنند ؟ پول اینترنت بین الملل را بگیرید اینترنت داخلی عرضه بکنید زرنگ بازیه مگه .

  3. نمی خواد برنامه حسن جمعه بچینه تا سه سال دیگه رفته فعلا همین اینترنته درست کنه شاهکار کرده از زمانی اومده فقط افت سرعت پیدا کرده اینترنت چیه طرح صیانت

  4. هر وقت پینک گیمرا داخل بازی ها شد 20 – 50 اونوقت میشه اطمینان داد که سرعت اینترنت 100 برابر شده
    وگرنه یه حرف چرت و برتی بیش نیست . تو توهمات خودشون دارند یک کارهایی میکنند