کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34 با دوربین مغناطیسی آماده خدمت به خالقین محتوا

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34 با قیمت نزدیک ۵ هزار دلار، پردازنده نسل یازدهمی، کارت گرافیک قدرتمند و سیستم عامل اندروید ۱۱ وارد بازار شد.

کمپانی HP یک کامپیوتر آل این وان جدید را وارد بازار کرد. آل این وان HP Envy 34 یک نمایشگر عریض را به همراه نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل و کارت گرافیک سری RTX ارائه می‌کند. سازنده ادعا می‌کند که این کامپیوتر دسکتاپی را برای خالقین محتوا ساخته است.

امکانات و قیمت کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

قیمت این دستگاه حدوداً ۴ هزار و ۵۰۰ دلار است. در جلوی قاب آن یک پنل ۳۴ اینچی WUHD با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی حضور دارد که پوشش ۹۸ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌کند. انوی ۳۴ سال گذشته در ایالات متحده با قیمت ۱،۹۹۹ دلاری عرضه شد. این نشان می‌دهد نسخه آمریکایی این کامپیوتر نسبت به نسخه چینی آن قیمت به مراتب پایین‌تری دارد و اگر بتوانید این محصول را از ایالات متحده تهیه کنید، خیلی به صرفه‌تر است.

کامپیوتر آل این وان HP Envy 34

کامپیوتر آل این وان اچ پی از پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i9-11900 با ۸ هسته و ۱۶ ترد قدرت می‌گیرد. حداکثر سرعت کلاک این پردازنده ۵.۲ گیگاهرتز است و با کارت گرافیک ۸ گیگابایتی RTX 3080 نیز همراه است. ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه از نوع M.2 SSD و نصب ویندوز ۱۱ به صورت پیش‌فرض، از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر است.

کامپیوتر جدید اچ پی همچنین از دوربین مغناطیسی و شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. در واقع روی بدنه‌ی آن یک پد شارژ بی‌سیم Qi تعبیه شده که می‌تواند تا ۱۵ وات انواع دستگاه‌های شما را شارژ کند. و از آنجا که این دستگاه All-in-One است، بنابراین تمام پورت‌ها در پشت قاب آن قرار دارد. آن‌ها شامل یک پورت HDMI، دو پورت تاندربولت ۴، پورت USB-C پورت USB-A، پورت شبکه، جک هدفون و یک کارتخوان microSD می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*