پرچم‌دار جدید Zopo با پردازنده ۱۰ هسته‌ای ، ۴ گیگابایت رم و دوربین ۲۰ مگاپیکسل در راه است

کمپانی چینی Zopo که اگر قبلا نام آن نشنیده باشید ممکن است با دیگر شرکت چینی یعنی Oppo آن را اشتباه بگیرید ، یکی از کمپانی های تولید کننده گوشی هوشمند در چین است که طی سال های اخیر چندین محصول خوب و مناسب را روانه بازار کرده است.بر اساس اخبار منتشر شده ، Zopo در حال کار بر روی پرچم‌دار جدید خود با پردازنده ۱۰ هسته‌ای ، ۴ گیگابایت رم و دوربین ۲۰ مگاپیکسل می باشد.با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی جدیدی که Zopo عرضه خواهد کرد یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن Quad HD دارد و به احتمال زیاد از چیپست Helio X20 با پردازنده ۱۰ هسته ای در آن استفاده خواهد شد. ۴ گیگابایت رم نیز برای این پرچم دار در نظر گرفته شده و دوربین پشتی آن نیز ۲۰ مگاپیکسل بوده و به حسگر اثر انگشت مجهز است.

zopo-mobile

به گفته کمپانی Zopo این گوشی تا اوایل سال آینده به بازار می آید اما عنوان اولین گوشی ده هسته ای را از دست می دهد چرا که گوشی قدرتمند کمپانی HTC مدل A9 زودتر از آن به بازار می آید. HTC A9 نیز طبق شایعات از چیپست Helio X20 مدیاتک و یک پردازنده ده هسته ای استفاده می کند. رزولوشن صفحه A9 نیز QHD (بنا به برخی شایعات Full HD)، رم آن ۴ گیگابایت و دوربین عقب آن نیز همراه با پشتیبانی از عکاسی RAW است. A9 ممکن است قیمتی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار داشته باشد اما پرچم دار Zopo به احتمال زیاد قیمت ارزان تری را برای دوستداران گوشی های ده هسته ای ارائه می کند.

منبع : phonearena