آیا ال جی گوشی G4 Note را در IFA 2015 معرفی خواهد کرد ؟

مدتی است که شایعه شده کمپانی ال جی قصد دارد یک مدل جدید از پرچم دار امسال خود با نام جی ۴ نوت ( G4 Note ) را برای رقابت با گلکسی نوت ۵ راهی بازار کند.همچنین ثبت نام تجاری LG G4 Note ، توسط این کمپانی در رو های گذشته ، این شایعه را بسیار تقویت کرده است.امروز خبر رسیده که احتمالا ال جی این گوشی را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی خواهد کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

البته توجه به این نکته که ال‌جی برای اینکه بتواند کاربران بیشتری را به سمت خرید محصولاتش تشویق کند، نیاز به تولید گوشی‌های مختلف در اندازه‌های گوناگون خواهد داشت ، احتمال عرضه چنین گوشی را بیش از پیش افزایش می دهد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، ال‌جی نام تجاری G4 Note را در آمریکا و کره جنوبی ثبت کرده است. البته از آنجایی که ثبت یک نام تجاری دلیلی بر ساخته شدن یک محصول نیست، این احتمال وجود دارد که ال‌جی با ثبت این نام تجاری سعی داشته باشد نظر کاربران را به سمت محصولات جدید خودش جلب کند. به‌نظر می‌رسد که این شرکت سعی دارد محصولی مانند گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ راهی بازار کند.

متاسفانه در حال حاضر چیزی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی LG G4 Note منتشر نشده، اما به احتمال زیاد این گوشی سخت‌افزاری مشابه به G4 خواهد داشت و یک قلم مخصوص برای آن در نظر گرفته شده است. بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند شاید این گوشی با نام G4 Stylus راهی بازار شود. درحالی که هنوز مشخص نشده این محصول در چه زمانی معرفی می‌شود، احتمال دارد ال‌جی آن‌را در نمایشگاه IFA رونمایی کند. مدتی پیش شایعه شده بود که این شرکت قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید هم در IFA به‌نمایش دربیاورد.

منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*