تبلت عظیم سامسونگ و همکاری اپراتور های کره ای

شرکت سامسونگ اخیرا اقدام به برگزاری نشستی با سه اپراتور بزرگ کره جنوبی کرده است که به نظر می رسد حاصل این نشست، توافق بر سر مساله ی نحوه ی توزیع تبلت ۱۸.۴ اینچی جدید سامسونگ باشد که قرار است به زودی تولید شود. با ما همراه باشید.

بنا به گزارشی که از کره ی جنوبی به گوش می رسد، غول صنعت تلفن سازی این کشور، سامسونگ، در صدد تعامل با اپراتور های این کشور در خصوص توزیع تبلت جدید و بزرگ سایز این شرکت است. این سه اپراتور که به ترتیب SK تلکام، KT و LG U پلاس نام دارند، قرار است با سامسونگ بر سر نحوه ی توزیع و قیمت گذاری این تبلت بزرگ جلساتی داشته باشند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند.

هدف سامسونگ از تولید این تبلت بزرگ، استفاده در مکان های آموزشی و استفاده های تجاری و تماشای ویدئو در این تبلت بزرگ سایز است. طبق گزارش هایی که از این کشور منتشر شده، نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد این تبلت عظیم را در سه ماهه ی آخر سال جاری میلادی روانه ی بازار کند.

پیش تر شایعاتی از این تبلت منتشر شده بود که مشخصات آن را علاوه بر این صفحه نمایش لمسی عظیم، وضوح تصویر را ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی معرفی می کرد که سیستم عامل اجرایی آن، اندروید لالی پاپ ۵.۱ بوده و وظیفه ی تغذیه ی تمامی مشخصات بالا را بر دوش باتری به بزرگی و قدرت ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعت نهاده است. هم چنین پردازش وظایف تبلت را تراشه ی اگزینوس ۷۵۸۰ انجام خواهد داد.

با این مشخصات احتمالی نباید منتظر تبلت رده بالایی از سوی این شرکت باشیم، چرا که این ها مشخصات یک دستگاه میان رده هستند. البته تا به این جا این مشخصات صرفا شایعاتی هستند و هنوز آینده مشخص نیست.

منبع اول / منبع دوم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*