گوشی پرچم دار جدید سونی

تصاویر با کیفیت گوشی پرچم دار جدید سونی منتشر شد

به‌تازگی تصاویری باکیفیت از گوشی پرچم دار جدید سونی یعنی سونی اکسپریا وان مارک 4 – Sony Xperia 1 III به انتشار رسیده است.

سونی قصد عرضه جانشین اکسپریا وان مارک 3 یعنی اکسپریا وان مارک 4 را دارد و به‌تازگی اینسایدر شناخته‌شده با نام کاربری OnLeaks در توییتر، رندرهایی را از گوشی پرچم دار جدید سونی به انتشار رسانده است.

سونی اکسپریا وان مارک 4

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، سونی اکسپریا وان مارک 4 تفاوت چندانی با پرچمدار قبلی سونی ندارد. سونی همچنان همان طراحی همیشگی یعنی بدنه کشیده از جنس شیشه و فلز با تمرکز روی نسبت تصویر 21:9 را به کار گرفته است. به نظر می‌رسد سونی ترجیح می‌دهد چندین نسل از گوشی‌های خود را با یک نوع طراحی مشترک به عرضه برساند.

سونی اکسپریا وان مارک 4

تنها تفاوت ظاهری گوشی پرچم دار جدید سونی نسبت به اکسپریا وان مارک 3، حذف دکمه مخصوص دستیار هوشمند گوگل است. جک هدفون همچنان حفظ شده است.

سونی اکسپریا وان مارک 4

گفته می‌شود سونی اکسپریا وان مارک 4 از یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED با رزولوشن 3160 در 1644 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز پایه سخت‌افزاری آن را تشکیل می‌دهد و سونی رم 12 گیگابایت یا 16 گیگابایت را برای آن ارائه خواهد داد.

سونی اکسپریا وان مارک 4

ابعاد پرچم دار جدید سونی 8.3 در 70.8 در 164.7 میلی‌متر است و سه دوربین به‌صورت عمودی در قاب پشتی آن جای گرفته‌اند. این گوشی دارای استاندارد IP65 یا IP68 خواهد بود و از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه اکسپریا وان مارک 4 در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*