قابلیت جدید گوگل میت ، مچ افراد تنبل و به ظاهر زرنگ را می‌گیرد

قرار است ویژگی جدیدی به گوگل میت اضافه شود که با آمدن آن افراد تنبلی که احساس زرنگی می‌کنند نتوانند از شرکت در جلسات کاری فرار کنند.

گوگل در حال ارائه یک ابزار مفید جدید برای مدیران دفاتر کار که از گوگل میت برای ارتباط با کارکنانشان استفاده می‌کنند، است. از حالا به بعد مدیران می‌توانند پهنای باند شرکت کنندگان را در طول جلسه مشاهده کنند، بنابراین، اگر فردی احساس زرنگی کند و بخواهد جلسه را زودتر ترک کند، با او تماس گرفته خواهد شد.

گوگل میت

در واقع مدیران می‌توانند نمودار لایو یا زنده‌ای از شرکت کنندگان در جلسه را مشاهده کنند که در آن هم پهنای باند استفاده شده و هم پهنای باند کل تخمینی نشان داده می‌شود. دسترسی به این اطلاعات می‌تواند عیب‌یابی مشکلات اتصال در تماس‌ها را نیز آسان‌تر کند. پس بدانید که رئیس شما از زیر کار در رفتن شما را متوجه خواهد شد. اگرچه ممکن است این رابط کاربری در جلساتی با صدها شرکت کننده کمی فشرده بنظر برسد.

گوگل میت

برخلاف بسیاری از ویژگی‌های جدید Workspace ارائه این ویژگی خیلی طول نمی‌کشد. ابزارهای نظارت بر پهنای باند اکنون در کنسول مدیریت موجود است. در واقع مدیر یا سرپرست شما می‌توانند آن‌ها را با رفتن به Apps > Google  Workspace > Google Meet > Meet quality tool بیابند. پس برای شرکت نکردن در جلسه بهتر است به فکر دلیل و روش دیگری باشید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*