لوگوی جدید ایرانسل

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل معرفی شد. مدیرعامل ایرانسل در صفحه اینستاگرامی خود از لوگوی جدید این اپراتور پرده برداشت.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل اپراتور ایرانسل در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصویری از لوگوی جدید این اپراتور نوشت مواردی چون توسعه کسب و کار یک سازمان، تغییر و گسترش دامنه خدمات آن به بخش‌های جدید باعث می‌شود تا یک برند هویت سازمانی و لوگوی خود را به‌روزرسانی کند.

جزئیات رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل

مدیرعامل اپراتور ایرانسل از اهداف استراتژی نوسازی برند به مواردی چون زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی، یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائه محصولات و خدمات،  تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشه نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی اشاره کرد و گفت لوگوی جدید ایرانسل یکی از نتایج اصلی این استراتژی محسوب می‌شود.

لوگوی جدید ایرانسل

عباسی آرند در ادامه گفته‌های خود بیان کرد رنگ زرد و طرح بیضی همانند قبل در این لوگوی جدید نیز وجود دارند و به عنوان مهم‌ترین عناصر بصری برند ایرانسل محسوب می‌شوند. وی همچنین از مهم‌ترین محرک‌های این اپراتور در فرایند نوسازی برند به تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco اشاره کرد.

مدیرعامل ایرانسل در بخشی پایانی پست اینستاگرامی خود نوشت:

در بیان هدف استراتژی خود بر این باوریم که «همه شایسته بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعه کشور راه‌اندازی می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را برای همه فراهم سازیم. سعی می‌کنیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، برای همه «فرصت» برابر ایجاد کنند و افراد بتوانند با با استفاده از «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست پیدا کنند. در حقیقت، «فرصت» از ایرانسل، «انرژی» از شما و زندگی «درخشان» برای همه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*