شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو 5G

شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو 5G آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کرد

بعد از پرچمداران شیائومی، اکنون نوبت گوشی میان‌رده شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو 5G رسیده تا آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 را دریافت کرد.

بعد از آپدیت گوشی‌های گران قیمت سال ۲۰۲۱ شیائومی به آپدیت اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13، این کمپانی اکنون شروع به انتشار آپدیت مذکور برای گوشی‌های میان‌رده خودش کرده است. یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی که این بروزرسانی را دریافت کرده، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو 5G است.

شیائومی امروز آپدیت MIUI 13 را برای صاحبان نسخه 5G گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو در چین منتشر کرده است. این آپدیت سیستمی جدید که با شماره بیلد V13.0.3.0.SKPCNXM در دسترس کاربران قرار گرفته، به جز ارائه امکانات جدید MIUI، نسخه اندروید گوشی را هم به ۱۲ ارتقا می‌دهد.

مثل هر بروزرسانی OTA دیگری، در ابتدا تمام کاربران آن را به صورت همزمان دریافت نخواهند کرد. ابتدا گروهی از کاربران بروزرسانی را دریافت می‌کنند و اگر مشکل خاصی گزارش نشود، سپس آن برای عموم کاربران منتشر خواهد شد.

این آپدیت برای مدل پوکو X3 GT نیز منتشر شده است

اما این گوشی با نام پوکو X3 GT در برخی از بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود. تکلیف این گوشی چه خواهد شد؟ خوشبختانه طی روزهای آینده آپدیت اندروید ۱۲ برای کاربران این گوشی نیز عرضه می‌شود.

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی، گوشی Redmi Note 10 Pro 5G را ماه مه سال گذشته در چین رونمایی کرد. این گوشی ابتدا با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه شد. سپس آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition نیز در ماه اکتبر برای این گوشی ارسال شد. از آنجا که اکنون آپدیت اندروید ۱۲ و MIUI 13 برای این گوشی منتشر شده است، به نظر می‌رسد حداقل یک بروزرسانی اساسی دیگر MIUI و اندروید را هم در آینده دریافت کند.