خودروهای لوکس قاچاق

خودروهای لوکس قاچاق به زودی منهدم می‌شوند

قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد خودروهای لوکس قاچاق به زودی امحا خواهند شد.

صاحب حجتی، قائم مقام و سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی عنوان کرد تا پایان سال جاری تکلیف خودروهای لوکس تحت اختیار تعیین خواهد شد و تعدادی را تا پایان سال منهدم خواهیم کرد.

جزئیات امحای خودروهای لوکس قاچاق

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود بعد از جلسات متعددی که سازمان اموال تملیکی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان‌های ذی‌ربط در خصوص مبارزه با قاچاق و با هدف حمایت از تولید و بازار داخلی و همچنین برخورد قانونی با قاچاق انجام داده تصمیم بر آن شد تا این سازمان تعدادی خودرو لوکس قاچاق را با حضور مسئولان کشوری در نیمه دوم اسفند امسال امحا کند.

حجتی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد پس از اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت توجه به تولید و تقویت ساخت داخل و مبارزه و برخورد با قاچاق کالا تاکید کردند و همچنین دستورالعمل مبارزه با قاچاق که توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد، این سازمان طرح انهدام و امحا کالاهای کشف و ضبط شده بعد از صدور احکام قطعی از سوی مراجع قضایی را با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌صلاح در دستور کار خود قرار داد.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی در ادامه به تاکیدات ریاست جمهوری، رئیس قوه قضاییه و وزیر اقتصاد در مورد ساماندهی انبارها و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی اشاره کرد و گفت با همت مدیران استانی و تدابیر مدیرعامل و هیئت‌مدیره سازمان در چهار ماه گذشته حدود 5 هزار میلیارد ریال کالا از طریق امحا تعیین تکلیف کردیم که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از رشد ۱۶۸ درصدی حکایت دارد. روند امحای کالاهای قاچاق تا پایان هم در سراسر کشور دنبال خواهد شد.

حجتی در بخش دیگری از گفته‌های خود عنوان کرد سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی آخرین حلقه زنجیره مبارزه با قاچاق کالا و ارز محسوب می‌شود. از این رو امیدواریم نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط که متولی امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز به شمار می‌روند اقدامات جهادی خود را با جدیت و اهتمام بیشتری در برخورد با قاچاق به عنوان پدیده آسیب‌رسان به اقتصاد ملی و تولید داخلی همانند گذشته ادامه دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*