آیفون اس ای ۳

نیمی از صاحبان آیفون‌ها برای خرید آیفون اس ای ۳ مشتاق هستند

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد نیمی از صاحبان آیفون‌ها به دنبال خرید آیفون اس ای ۳ اپل – Apple iPhone SE 3 مجهز به اینترنت 5G هستند.

اپل فردا اولین رویداد خودش در سال ۲۰۲۲ را برگزار خواهد کرد. در حالی که بحث‌های زیادی در مورد کامپیوترهای مک این شرکت شنیده می‌شود، این کمپانی فردا از آیفون اس ای ۳ و پنجمین نسل تبلت آیپد ایر خود نیز رونمایی می‌کند. اما نکته جالب توجه اینجاست که طبق نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌ها، حدوداً ۴۰ درصد صاحبان آیفون‌های اپل به دنبال خرید آیفون SE 3 به عنوان دستگاه اصلی خود، دستگاه ثانویه و یا به عنوان هدیه به یک دوست هستند.

بیشتر بخوانید:

تمام مشخصات آیفون SE 2022، دو روز پیش از رونمایی لو رفت

طبق این نظرسنجی که توسط SellCell از بین ۲ هزار و ۵۰۰ صاحب آیفون گرفته شده، ۴۰ درصد این کاربران می‌خواهند آیفون اقتصادی جدید اپل که فردا رونمایی می‌شود را خریداری کنند.

از بین این افراد ۲۴ درصد می‌خواهند این گوشی را به عنوان دستگاه اصلی خود و ۱۶ درصد نیز می‌خواهند آن را به عنوان یک دستگاه ثانویه و یا به عنوان یک هدیه تهیه کنند. وقتی از این افراد مشتاق آیفون SE 2022 مدل گوشی فعلی‌شان پرسیده شده، اکثریت آن‌ها از گوشی‌های سری آیفون ۱۱ اپل استفاده می‌کردند. ۱۱.۵ درصد این افراد به خاطر قدیمی شدن گوشی خود اقدام به چنین تصمیمی گرفته‌اند. ۲۹.۴ درصد افراد به خاطر قیمت پایین این گوشی به دنبال ارتقا آن هستند، ۲۵.۵ درصد از یک گوشی قدیمی می‌خواهند به یک آیفون جدید مهاجرت کنند، ۱۵.۲ درصد مشتاق اینترنت 5G در این گوشی شده‌اند، ۱۱.۳ درصد به جثه کوچک آن علاقه‌مندند و دلیل ۶.۷ درصد دیگر نیز برای خرید آیفون اس ای ۳، دکمه فیزیکی تاچ آیدی آن بوده است.

آیفون اس ای ۳

اما از بین ۶۶.۲ درصد افرادی که علاقه‌ای به خرید این مدل ندارند، ۹.۳ درصد منتظر عرضه آیفون‌های سری ۱۴ هستند، به اعتقاد ۴.۱ درصد دیگر این گوشی خیلی کوچک است و ۳.۰ درصد دیگر نیز معتقدند که این آیفون به قدر کافی بالارده نیست.

چند ماه قبل یک تحلیلگر مدعی شد که یک میلیارد کاربر آیفون به خاطر اضافه شدن پشتیبانی از اینترنت 5G به فکر خرید نسل بعدی آیفون SE هستند. اپل نمی‌خواهد تغییری در ظاهر این نسل ایجاد کند. فقط اینترنت 5G به آن افزوده می‌شود و چیپست A15 Bionic به زیر قاب آن خواهد رفت که قدرت‌بخش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ است. بسیاری از طرفداران اپل که توان مالی خرید آیفون‌های گران‌تر را ندارند، ترجیح می‌دهند به جای یک گوشی اندرویدی، این آیفون خوش قیمت را تهیه کنند. از آنجا که گفته می‌شود اپل امسال آیفون مینی را تولید نخواهد کرد، بنابراین iPhone SE 3 تنها گوشی جمع و جور اپل در بازار لقب خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*