کووین شوانجی پرو

کووین شوانجی پرو یک شاسی بلند دیگر از زیر مجموعه‌های چری

کووین شوانجی پرو معرفی شد. این شاسی بلند چینی به برند کووین اتو به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های چری تعلق دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آشنا می‌شویم.

شرکت چری در سال ۲۰۱۴ برند کووین اتو را تاسیس کرد و در حال حاضر 49 درصد از سهام آن را در اختیار دارد. از آنجایی که کویین اتو به عنوان زیرمجموعه چری محسوب می‌شود، محصولات این دو خودروساز نیز به یکدیگر شباهت زیادی دارند.

این برند چینی اخیرا شاسی بلند چینی شوانجی پرو را در مدل فیس لیفت تولید و به بازار عرضه کرد؛ خودرویی که روی پلتفرم تیگو 4 توسعه پیدا کرده و به همین دلیل به تیگو 4 چری شبیه است. کویین اتو شاسی بلند شوانچی پرو را بسته به سطح امکانات و تجهیزات با قیمت ۱۲ هزار تا ۱۴ هزار و ۹۰۰ دلار به بازار چین عرضه می‌کند.

مشخصات کووین شوانجی پرو

کووین شوانجی پرو

طول کووین شوانجی پرو به ۴۴۰۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۳۱ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶۵۳ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۶۳۲ میلی‌متر می‌رسد. این خودرو حدود ۱۵۸ میلی‌متر نیز از سطح زمین فاصله دارد. وزن این خودرو بسته به نوع تریم بین ۱۳۲۱ تا ۱۳۸۷ کیلوگرم است.

کووین شوانجی پرو

مشتریان در بازار چین می‌توانند این شاسی بلند را با دو پیشرانه سفارش دهند که پیشرانه اول از مدل ۱.۵ لیتری بوده و می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳ نیوتن‌متر را به تولید برساند. پیشرانه دوم نیز از نوع ۱.۵ لیتری توربو است که قدرت تولیدی آن به ۱۵۶ اسب بخار می‌رسد.

کووین شوانجی پرو

قدرت تولیدی از این پیشرانه‌ها توسط گیربکس 5 سرعته دستی یا 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. کووین اتو برای تمام چرخ‌های این شاسی بلند سیستم ترمز دیسکی را در نظر گرفت. همچنین این خودرو از رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ و ۱۸ اینچی نیز بهره می‌برد.

کووین شوانجی پرو

هنگام ورود به کابین کووین شوانجی پرو شاهد نمایشگرهای دیجیتال برای تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر هستیم. همچنین طراحان با استفاده از طراحی مدرن دریچه‌های سیستم تهویه و عناصر کرومی توانستند نمای جذابی را به وجود آورند.

کووین شوانجی پرو

این شاسی بلند چینی در بخش امکانات نیز از مواردی چون سانروف پانورامیک برقی، تنظیم برقی آینه‌ها به همراه گرم کن و تاشوی اتوماتیک، پاور ویندوز هر دو ردیف، استراحتگاه دست ردیف جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، USB، بلوتوث، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، GPS و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

کووین شوانجی پرو

از امکانات ایمنی کووین شوانجی پرو نیز می‌توان به ایزوفیکس، کیسه هوا + کیسه هوای جانبی فقط ردیف جلو، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ABS، EBD، نشانگر فشار باد لاستیک‌ها، سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، کروز کنترل و ورود بدون کلید اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*