جیپ چروکی X مدل ۲۰۲۲

اتومبیل جیپ چروکی X مدل ۲۰۲۲ با قیمت ۳۳ هزار دلار معرفی شد

جیپ چروکی X مدل ۲۰۲۲ با امکانات جدیدتر از نسل‌های گذشته خود رونمایی شد. این اتومبیل به یک پیشرانه ۳.۲ لیتری V6 با صندلی‌هایی جدید مجهز می‌شود.

آخرین نسل اتومبیل جیپ چروکی به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد. اگرچه در سال ۲۰۱۹ نسخه‌ی نسبتاً ارتقا یافته‌تری از این خودرو وارد بازار شد، اما تغییرات اندک بود. جیپ در همان سال کراس اوور جذابی را طراحی و تولید کرد که سالیان سال بتواند در بازار بدرخشد؛ اما اکنون رقابت در این بخش از بازار فراگیر شده و جیپ باید خودی نشان دهد.

جیپ چروکی X مدل ۲۰۲۲

جیپ برای سال ۲۰۲۲ هم این مدل را تغییر چندانی نداده است؛ به استثنای تریم جدید جیپ چروکی X مدل ۲۰۲۲ که اکنون شکیل‌تر و بهتر شده است. در واقع این مدل برخی از ویژگی‌ها و امکانات چروکی تریل هاوک را با قیمتی کمتر در اختیار مشتریان می‌گذارد. این خودرو از بالابر سیستم تعلیق ۱ اینچی، چرخ‌های ۱۷ اینچی مشکی مناسب تمام زمین‌ها و جاده‌ها، استاندارد 4WD و پیشرانه ۳.۲ لیتری V6 بهره می‌برد. در داخل کابین خودرو هم پارچه صندلی‌ها با بافت منحصر به فردی بروز شده است. تویوتا چروکی ایکس پایان سال ۲۰۲۲ با قیمت ۳۳ هزار و ۹۹۵ دلاری وارد بازار می‌شود.

این همان قیمتی است که باید برای تریم پایه جیپ لتیتود لوکس بپردازید. این درحالیست که مدل پایه قبلی لتیتود کنار گذاشته شده و فروش آن متوقف شده است. این یعنی برای خرید یکی از اعضای خانواده چروکی باید ۵ هزار و ۸۶۰ دلار بیشتر بپردازید. برای خرید مدل ۲۰۲۲ لتیتود لوکس نیز باید ۲ هزار و ۱۹۵ دلار بیشتر در مقایسه با مدل ۲۰۲۱ پرداخت کنید. این مدل به سیستم کنترل دمای خودکار دو منطقه‌ای، در صندوق عقب برقی و یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر مجهز است. همچنین تنها مدلی از خانواده چروکی است که به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*